آریا جوان
سید محمد تقی علوی تاکید کرد:
ضرورت توجه و حمایت خیرین از ورزش کهگیلویه و بویراحمد
سه شنبه 19 آذر 1398 - 12:03:03
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات و کمبودهای حوزه ورزش استان، بر ضرورت توجه و حمایت خیرین از این حوزه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات و کمبودهای حوزه ورزش استان، بر ضرورت توجه و حمایت خیرین از این حوزه تاکید کرد .
سید محمدتقی علوی با بیان این خبر اظهار کرد: ظرفیت‌های متعددی در رشته‌های مختلف ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد .
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به وجود انواع مشکلات در این حوزه اشاره کرد و افزود: عدم وجود اسپانسر و حامی مالی باعث ایجاد مشکلات زیادی برای ورزشکاران استان شده است .
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه ورزش استان، گفت: با وجود همه اقدامات انجام شده اما باز هم مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد که نیازمند توجه و حمایت ویژه برای رفع آنها هستیم .
این مسوول ضمن تقدیر از توجه و حمایت‌های استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با حمایت‌های انجام شده توانستیم تاکنون پروژه‌های ورزشی متعددی را از محل اعتبارات استانی و هدایای خاص وزارت نفت در استان احداث کنیم .
علوی با بیان اینکه در سال جاری 17 پروژه هدایای خاص وزارت نفت ،؛27 پروژه استانی و 11پروژه ملی را در دست اجرا داریم، گفت: در تلاش هستیم تا این پروژه‌ها را تا پایان سال 99 تکمیل و افتتاح کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و حمایت خیرین از این حوزه تاکید کرد و یادآور شد: جامعه ورزشی نیازمند توجه و حمایت منابع مهمی مانند خیرین است .
وی نقش خیرین در توسعه ورزش را بسیار چشمگیر و موثر عنوان کرد و گفت: خیرین تاکنون در بخش‌های مختلفی مانند مدرسه‌سازی و مسجدسازی ورود پیدا کرده و کارهای اساسی انجام داده‌اند .
این مسوول ورزش را مانند مدرسه و مسجد موضوعی لازم و ضروری برای مردم بیان کرد و یادآور شد: با فرهنگ‌سازی و تبیین نقش ورزش در سلامت جامعه می‌توان زمینه حضور خیرین در این حوزه را فراهم آورد .
علوی، رسانه‌ها را عوامل محوری و موثر در فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی هر موضوعی دانست و گفت: رسانه‌ها می‌توانند با فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی نقش محوری در فراهم کردن زمینه حضور خیرین در حوزه را ایفا کنند .
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران این استان را افرادی توانمند و بااستعداد دانست و با اشاره به کسب مقام‌های قهرمانی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی توسط این ورزشکاران، این مقام‌ها را دلیل اثبات توانمندی آنها بیان کرد .
وی، ادامه داد: باید با همکاری همه مسوولان، دستگاه‌ها و دیگر منابع به خصوص خیرین این ورزشکاران را حمایت کرده تا بتوانیم ورزش استان را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/240372/ضرورت-توجه-و-حمایت-خیرین-از-ورزش-کهگیلویه-و-بویراحمد
بستن   چاپ