آریا جوان
معاون امور مجلس ، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به استان بوشهر سفر می کند
سه شنبه 19 آذر 1398 - 12:49:25
آریا جوان - جمشید تقی زاده معاون امور مجلس ، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به منظور افتتاح سالن ورزشی شهدای فاریاب و بازدید از چند طرح ورزشی و پیگیری روند ساخت آنها به استان بوشهرسفر خواهد کرد. .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ جمشید تقی زاده معاون امور مجلس ، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به منظور افتتاح سالن ورزشی شهدای فاریاب و بازدید از چند طرح ورزشی و پیگیری روند ساخت آنها به استان بوشهر سفر خواهد کرد. .
معاون وزیر ورزش و جوانان در این سفر بازدیدی از سایت قایقرانی دهکده گردشگردی بوشهر خواهد داشت ، در ادامه نیز نشستی را با سمن های جوان و هیات های ورزشی دشتستان و بازدید از چند مکان ورزشی این شهرستان خواهند داشت.
افتتاح سالن ورزشی شهدای فاریاب ، بازدید از استخر در حال ساخت اهرم ، بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر ، بازدید از سالن باستانی شهر بوشهر و حضور در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان از برنامه های پایانی معاون امور مجلس ، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به استان بوشهر خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/240428/معاون-امور-مجلس-،-حقوقی-و-هماهنگی-امور-استان-های-وزارت-ورزش-و-جوانان-به-استان-بوشهر-سفر-می-کند
بستن   چاپ