آریا جوان
بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان سیستان و بلوچستان پرداخت شده است
سه شنبه 19 آذر 1398 - 12:49:30
آریا جوان - کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و هیات همراه با کردستانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان،مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار اظهار داشت: برگزاری جشنواره ها و مسابقات فرهنگی، ورزشی جهت ترویج توسعه ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه بسیار مفید واقع شده است
ادهم کرد گفت: افتتاح بیش از 122 چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان از افتخارات و هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم شریف استان می باشد .
وی افزود:اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان جهت توسعه سرانه فضای ورزشی استان آمادگی دارد هر هفته یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای استان افتتاح کند .
وی ادامه داد:حضور دکتر سلطانی فر عالی‌ترین مقام حوزه ورزش و جوانان کشور در استان پهناور و مرزی سیستان و بلوچستان جهت افتتاح پروژه‌های ورزشی نشان از توجه و حمایت ویژه دولت تدبیر و امید از جوانان و ورزشکاران این منطقه است .
وی عنوان کرد:اداره کل ورزش و جوانان با مشارکت صندوق کارآفرینی امید بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای اشتغال پایدار جوانان استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده است .
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:پوشش عملکرد و فعالیت های مثبت سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان توسط صدا و سیما موجب تشویق و ترغیب سایر سمن ها خواهد بود .
وی خاطرنشان کرد:جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان در خصوص پخش خبر ورزشی از صدا و سیمای استان انتظارات بیشتری دارند .
مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان نیز در این جلسه اظهار داشت:در جهت معرفی عملکرد، فعالیت ها و اقدامات مثبت انجام شده توسط سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان، صدا و سیما با تولید برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حمایت خواهد کرد
کردستانی گفت: اختصاص تسهیلات اشتغال زایی توسط اداره کل ورزش و جوانان و مشارکت صندوق کارآفرینی امید به صورت برنامه های مستند ویژه جوانان به اطلاع مردم خواهد رسید .
وی در ادامه عنوان کرد:رسانه استان جهت شکوفایی و پویایی سمن‌های استان از هیچگونه کمکی دریغ نخواهد کرد .
وی افزود:نظر سنجی های صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان پایه و اساس اکثر برنامه های تلویزیونی را شکل خواهند داد .
وی در پایان خاطرنشان کرد:خبر ورزشی شبکه استانی هامون از برنامه‌های پربیننده که مورد استقبال خوب جوانان و ورزشکاران قرار گرفته به صورت ویژه تر پخش خواهد شد

http://www.javanannews.ir/fa/News/240430/بیش-از-40-میلیارد-ریال-تسهیلات-اشتغالزایی-جهت-ایجاد-اشتغال-پایدار-برای-جوانان-سیستان-و-بلوچستان-پرداخت-شده-است
بستن   چاپ