آریا جوان
معرفی بازی Apple Knight؛ قهرمان سیب به دست
سه شنبه 19 آذر 1398 - 20:00:48
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومجی / Apple Knight یک بازی اکشن پلتفرمر است که در جریان آن بازیکن هدایت کاراکتری را به دست می‌گیرد که در رویاهای خود باید یک سرزمین را نجات دهد.
این بازی روایت‌گر داستان کاراکتری است که در رویای خود، فرشته‌هایی را می‌بیند که او را به مأموریتی بزرگ می‌فرستند. هدف قهرمان داستان چیزی جز نجات سرزمینی که در آن قرار گرفته است، نیست. البته این ماجراجویی و نجات آن‌چنان کار ساده‌ای نیست.
قبل از شروع اولین مرحله، می‌توانید از بین کاراکترهای آگاستیا و آمیا، شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس نحوه‌ی نمایش دکمه‌های هدایت کاراکتر و استفاده از مهارت‌ها را انتخاب خواهید کرد. در سمت چپ صفحه‌نمایش دو دکمه برای هدایت قهرمان داستان درنظر گرفته شده است و در سمت راست، یک دکمه برای ضربه‌زدن، یک دکمه برای پریدن و دو دکمه‌ی دیگر هم برای استفاده از مهارت و ویژگی‌های شما طراحی شده است. در ابتدای متن هم گفته شد که Apple Knight یک بازی اکشن پلتفرمر است. ازاین‌رو بازیکن در هر مرحله باید دشمنان را از پیش روی بردارد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. موردی که باعث جذابیت بازی شده سکوبازی و سیستم مبارزات بازی است.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 18 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - - - iOS * (آموزش دانلود)

http://www.javanannews.ir/fa/News/240941/معرفی-بازی-Apple-Knight؛-قهرمان-سیب-به-دست
بستن   چاپ