آریا جوان
در نشست با مسئولین بازرسی ادارات کل استان ها؛
ژاله فرامرزیان: وظیفه اصلی مسئولین بازرسی استان ها پیشگیری از وقوع تخلف است
سه شنبه 19 آذر 1398 - 23:50:48
آریا جوان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در نشست تخصصی آموزشی مسئولین بازرسی ادارت ورزش و جوانان استان ها گفت: هنر بازرسی در این است که پیش از وقوع تخلف مدیران کل را آگاه کند تا به بدنه دستگاه آسیب وارد نشود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان گفت: بحث بازرسی درون سازمانی مستلزم این است که بازرس وظیفه و مسدولیت های هر واحد را دقیق بداند و تعامل کامل با مدیر کل استان داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تذکرات حین انجام کار و پیشگیری از وقوع تخلف بسیار مهم تر از ارائه گزارش تخلفات است. هنر این است جوری وارد عمل شوید که مدیران کل گرفتار موارد بعدی نشوند.
وی افزود: وقتی مدیر کل یک استان به دلیل تخلف زیرمجموعه هایش گرفتار شود اعتبار دستگاه و در نهایت اعتبار نظام زیر سوال می رود یعنی شما در حال صیانت از اعتبار نظام هستند.
فرامرزیان تاکید کرد: با اجرایی شدن چهار مورد مهم، بسیاری از مشکلات حل می شود و میزان تخلفات به حداقل می رسد. در ابتدا باید شرح وظایف پست های ادارات کل تنظیم و بر اساس این شرح وظایف فرایند انجام کار ترسیم شود. سپس فرایند مطلوب تعریف و در نهایت فرایندها الکترونیکی شود.
او در پایان گفت: اگر ما به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات به تکلیفمان به موقع عمل نکنیم دستگاه های نظارتی وارد کار می شوند. بنابراین گزارش تخلفات باید به موقع ارسال شود تا اقدام مقتضی صورت بگیرد و کار به دستگاه ثالث کشیده نشود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/241065/ژاله-فرامرزیان--وظیفه-اصلی-مسئولین-بازرسی-استان-ها-پیشگیری-از-وقوع-تخلف-است
بستن   چاپ