آریا جوان
گابی‌گل با خواهر نیمار در مراسم بهترین‌ها
سه شنبه 19 آذر 1398 - 23:59:24
آریا جوان - آخرین خبر / گابریل باربوسا ستاره برزیلی که در دنیای فوتبال با نام "گابی گل " شناخته می شد در مراسم جوایز مجله "پلاکار" شرکت کرد. در این مراسم بهترین های فوتبال برزیل مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش فوتبالی، ستاره برزیلی فلامنگو جایزه "توپ طلایی" به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برزیل را از آن خود کرد. او به همراه رافائلا نامزدش و خواهر نیمار به این مراسم آمد تا نشان بدهد که همچنان رابطه این دو گرم و صمیمانه پیگیری می شود.
گابی گل در پایان مراسم تصویری از خودش در کنار رافائلا با تیتر " عشق من" منتشر کرد و نوشت:"با تو همه چیز سرگرم کننده تر و جذاب تر است."
گابی گل و رافائلا پس از آن که در ابتدا رابطه فراز و نشیبی داشتند حالا در کنار همدیگر هستند. گفته می شد که خود نیمار و پدرش مخالف رابطه خواهرشان با گابی گل هستند اما به نظر می رسد که رافائلا نظر دیگری دارد و رابطه وی با گابی گل بسیار گرم و پرحرارت پیگیری می شود.
گابی گل فصل درخشانی را در فلامنگو پشت سر گذاشت و توانست با غلبه بر ریورپلاته در فینال به قهرمانی جام لیبرتادورس دست پیدا کند.گابریل باربوسا در این بازی دو گل به ثمر رساند و توانست به قهرمان تیمش تبدیل شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/241109/گابی‌گل-با-خواهر-نیمار-در-مراسم-بهترین‌ها
بستن   چاپ