آریا جوان
محدودیت سنی؛ آپشن جدید اینستاگرام برای کاربرانش
چهارشنبه 20 آذر 1398 - 2:47:21 PM
آریا جوان-

اینستاگرام از اولین ورژن خود تا به حال پیشرفت‌ها و آپدیت‌های بسیاری داشته است و حالا نوبت به یک آپشن جدید رسیده و آن هم محدودیت سنی برای داشتن اکانت اینستاگرام است.

پیش از اینستاگرام، یوتیوب و چند اپلیکیشن دیگر مانند فیسبوک و تیک‌توک این شرایط را داشتند و حالا این اپلیکیشن به فکر چنین شرایطی برای کاربرانش افتاده است. 13 سال، سنی است که اینستاگرام مناسب فضای خود دانسته. آیا 13 سال کافی است یا باز هم کم است؟ این آپشن در نهایت به کنترل مسیج‌ها نیز ختم می‌شود که شما می‌توانید انتخاب کنید چه افرادی می‌توانند به شما مسیج دهند مثلا افرادی که دنبالشان می‌کنید یا دنبالتان می‌کنند.

اینستاگرام گفته است: «این شرایط، مانع استفاده کودکان از اینستاگرام می‌شود. این شرایط به ما کمک می‌کند تا کودکانمان امن‌تر زندگی کنند و تجربیات مناسب با سن خودشان را داشته باشند.» کاربران اینستاگرام می‌توانند اکانت خود را به اکانت فیسبوکشان مرتبط کنند، از این طریق اینستاگرام اطلاعات مورد نیاز خود را از پروفایل فیسبوک شما بر می‌دارد و اگر شما تاریخ تولدتان را در فیسبوک عوض کنید، در قسمت اطلاعات اینستاگرام نیز تغییر خواهد کرد.

 اینستاگرام همچنین گفته: «قرار نیست تاریخ تولد کاربران در اکانت آنها قابل رویت باشد و این اطلاعات فقط برای تایید اکانت مورد نیاز اینستاگرام است و فقط در قسمت اطلاعات اکانت، برای شخص صاحب اکانت قابل رویت است». گزینه چک شماره تلفن همراه و اکانت ایمیل در قسمت اطلاعات اینستاگرام، به همین منظور بود که افراد زیر سن قانونی قائدتا نباید تلفن همراه یا اکانت ایمیل می‌داشتند؛ اما طبق تحقیقات انجام شده توسط دیوید استیر، حدود 2 میلیون از نوجوانان 12 تا 15 ساله دارای تلفن همراه و اکانت ایمیل هستند که همین موضوع جرقه‌ای برای به وجود آمدن آپشن جدید این اپلیکیشن یعنی محدودیت سنی کاربران شد.



http://www.javanannews.ir/fa/News/241665/محدودیت-سنی؛-آپشن-جدید-اینستاگرام-برای-کاربرانش
بستن   چاپ