آریا جوان
دلیل بازگشت الهامی به تراکتور
پنجشنبه 21 آذر 1398 - 03:08:37
آریا جوان - ورزش 3 / مدیریت باشگاه تراکتور به دنبال تقویت کادر فنی تیمش است و در نخستین اقدام تصمیم به اضافه کردن مربی ماشین‌سازی گرفت.
سه باخت و یک مساوی در چهار مسابقه متوالی لیگ برتر که دو باخت آن برابر تیم‌های رقیب در راه قهرمانی(استقلال و سپاهان) اتفاق افتاد، موجب شد تا محمدرضا زنوزی با مصطفی دنیزلی قطع همکاری کند و همچنین شکست در دربی آذربایجان مقابل ماشین‌سازی، موجب شد تا مالک باشگاه تراکتور از حالا برای تغییر و تقویت کادر فنی تیمش برنامه‌ریزی داشته باشد.
در حال حاضر احد شیخ‌لاری به‌عنوان سرمربی موقت تراکتور فعالیت می‌کند، اما روز چهارشنبه نخستین اقدامی که مدیریت باشگاه تراکتور بعد از پنج هفته عدم پیروزی انجام داد، اضافه کردن ساکت الهامی از ماشین‌سازی به جمع سرخ پوشان آذربایجان بود.
الهامی از هفته پنجم به کادر فنی رسول خطیبی در ماشین‌سازی اضافه شد که پس از آن به همراه این سرمربی و تلاش بازیکنان توانستند در 9 مسابقه پیاپی لیگ برتر چهار پیروزی، چهار مساوی و تنها یک باخت در کارنامه خود ثبت کنند؛ عملکردی که موجب شده ماشین‌سازی در حال حاضر بالاتر از تراکتور در رده هشتم قرار داشته باشد.
او که در تیم‌های استقلال، پیکان، صبا، مس کرمان، شهرخودرو و ... مربیگری کرده و سرمربیگری نساجی مازندران را هم برعهده داشته، پس از اینکه فصل قبل در کادر فنی یحیی گل‌محمدی بود و توانستند سهمیه آسیایی بگیرند و همچنین حدود سه ماه و نیم حضور موفق در ماشین‌سازی داشت، اکنون به تراکتور پیوست تا بتواند به دیگر تیم آذربایجان هم در راه موفقیت در لیگ برتر کمک کند.
الهامی که در ابتدای فصل هم مربی تراکتور بود، به دلیل مشکلات شخصی از جمع کادر فنی مصطفی دنیزلی خداحافظی کرد ولی اکنون بعد از پایان کار او و همچنین ناکامی‌هایی که تراکتور داشته، مجددا با تصمیم مدیریت باشگاه به این تیم بازگشت و روز چهارشنبه هم در تمرین تراکتور حضور یافت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/242192/دلیل-بازگشت-الهامی-به-تراکتور
بستن   چاپ