آریا جوان
اشکان خطیبی در گفت‌وگو با برنامه سرنا:
همین که با تلویزیون همکاری نمی‌کنم، راحت‌ترم/ متاسفانه با ورود تکنولوژی، فرهنگ را وارد نکرده‌ایم
پنجشنبه 21 آذر 1398 - 09:24:43
آریا جوان - مجری و بازیگر تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور چهره‌های تلویزیونی و سینمایی در تئاتر گفت: حضور چهره‌های سینمایی و تلویزیونی در صحنه تئاتر، بد نیست چراکه باعث داغ‌شدن تنور تئاتر می‌شود.

اشکان خطیبی در گفت‌وگو با برنامه سرنا به عدم حضورش در تلویزیون اشاره و اظهار کرد: همین که با تلویزیون همکاری نمی‌کنم، راحت‌تر هستم. همچنین فیلم‌نامه جذابی به دستم نرسیده است.
وی درخصوص حریم شخصی هنرمندان در فضای مجازی خاطرنشان کرد: متاسفانه همراه با ورود تکنولوژی، فرهنگ را وارد نکرده‌ایم. از طرفی در جامعه‌ای که افراد مجبورند با ریا و تظاهر رفتار و عمل کنند، در فضای مجازی از خود واکنش نشان می‌دهند.
گفتنی است اشکان خطیبی متولد 19 مهر 1358 در تهران ، مجری و بازیگر است. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، در کنار بازیگر و اجرا، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و نوازنده است و تدریس هم می‌کند.
او تاکنون دوبار ازدواج کرده است. در یک خانواده هنری در سرآسیاب ملارد استان البرز به دنیا آمده است، پدرش به ادبیات و مادرش به هنر علاقمند بود و تنها یک برادر دارد که هر دو از کودکی در موسیقی تعلیم دیده‌اند.
در ادامه گفتگوی پدرام ابدان با این هنرمند مطرح کشورمان را می‌بینید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/242329/همین-که-با-تلویزیون-همکاری-نمی‌کنم،-راحت‌ترم--متاسفانه-با-ورود-تکنولوژی،-فرهنگ-را-وارد-نکرده‌ایم
بستن   چاپ