آریا جوان
جمشید تقی زاده خبرداد:
‌استخر سرپوشیده نیمه تمام تنگستان امسال تکمیل می‌شود
پنجشنبه 21 آذر 1398 - 21:32:30
آریا جوان - معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در بازدید از استخر نیمه تمام سرپوشیده اهرم تنگستان بر تامین 20 میلیارد ریال برای بهره‌برداری از آن پایان امسال تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ جمشید تقی‌زاده به اتفاق استاندار ، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و مسئولان تنگستان از استخر شنای در دست احداث اهرم بازدید کردند. در این بازدید معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تسریع در تکمیل این پروژه اظهار داشت: برای بهره‌برداری از استخرسرپوشیده اهرم 2 میلیارد تومان اعتبار تزریق می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه بیش از 6 سال از آغاز ساخت این پروژه می‌گذرد افزود: تاکنون 30 میلیارد ریال در ساخت پروژه استخرسرپوشیده اهرم پرداخت شده و برای تکمیل آن به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
احمد بهروزیان‌فرد کل هزینه پیش بینی شده این طرح را 5 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: در صورت تکمیل این پروژه تا دهه فجر 2 میلیارد تومان برای تکمیل آن پرداخت می‌شود.
وی مساحت این پروژه را 1600 متر مربع دانست و بیان کرد: زیربنای ساخت کاسه استخر 300 مترمربع است که با سایر سازه‌ها، زیربنای این پروژه 800 مترمربع ارزیابی می‌شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/242928/‌استخر-سرپوشیده-نیمه-تمام-تنگستان-امسال-تکمیل-می‌شود
بستن   چاپ