آریا جوان
تمجید ناصر محمدخانی از مهدی ترابی
جمعه 22 آذر 1398 - 11:16:50
آریا جوان - جام نیوز / ستاره سابق سرخپوشان به تمجید از عملکرد مهدی ترابی در لیگ امسال پرداخت.
ناصر محمدخانی، مهاجم سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی درخصوص اینکه مهدی ترابی را با توجه به عملکرد اخیرش با عملکرد او در سال‌‌های گذشته مقایسه می‌کنند اظهار داشت: ترابی از من هم بهتر می‌شود. از دیدن بازی این پسر لذت می‌برم. الان دوران جوانان مستعدی مانند ترابی است. ترابی یک بازیکن راست پا و تکنیکی است و امیدوارم با ادامه همین روند ستاره تیم ملی شود.
تیم پرسپولیس در بازی هفته پانزدهم لیگ برتر روز جمعه به مصاف سایپا می رود.
مهدی ترابی این فصل یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران و جزو سه فوتبالیست برتر تیم گابریل کالدرون بوده است. او که فصل گذشته نیز موثر ظاهر شده بود، در لیگ نوزدهم با نمایش های بهتر از فصل قبل، نوید بازگشت به فرم همیشگی را داد؛ از همان بازی نخست که گل سه امتیازی برابر زردپوشان پارس جنوبی را زد تا همین سه شنبه شب که با شوتی تماشایی، دروازه گل گهر سیرجان را گشود.
ترابی در روزهایی برای پرسپولیس گل می‌زند و گل‌سازی می‌کند که مهاجمان این تیم عملکرد خوبی نداشته اند و چنین آماری از مهدی ترابی برای گابریل کالدرونِ آرژانتینی یک موهبت بزرگ به حساب می‌آید. بنابراین شاید لازم باشد که این مربی باتجربه، در کنار انتقادات همیشگی اش نسبت به مهاجمان تیمش، به تمجید از هافبک گلزن و گلسازش بپردازد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/243208/تمجید-ناصر-محمدخانی-از-مهدی-ترابی
بستن   چاپ