آریا جوان
رازگشایی همسایه رونالدو در تورین از زندگی او و جورجینا
جمعه 22 آذر 1398 - 11:16:55
آریا جوان - آخرین خبر / کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال تابستان سال 2018 چمدان هایش را بست و با ترک مادرید عازم تورین شد تا زندگی جدیدی را دراین شهر آغاز کرده و برای تیم یوونتوس به میدان برود.
به گزارش فوتبالی، در طول این مدتی که کریس و خانواده اش در تورین مستقر شدند، مردم این شهر لطف زیادی به آنها داشتند و کریس هم توانست با یووه یک اسکودتو و یک سوپرکاپ ایتالیا را فتح کند. رونالدو و خانواده اش در دو ویلای لوکس و مجلل که با یک قطعه زمین به هم مرتبط شده اند زندگی می کنند و همین حریم خصوصی زندگی رونالدو و همسرش را تامین می کند. آنها در محله ای زندگی می کنند که تعدادی از هم تیمی های رونالدو در یووه و همچنین رئیس باشگاه بینکونری هم در آنجا ساکن هستند.
دراین میان یکی از همسایه های کریس رونالدو درمورد جزئیاتی از زندگی شخصی رونالدو در شهر تورین صحبت کرده است. او که الیزابت بورل (بتی بورل) نام دارد، دختر فارفالینو بورن، قهرمان یوونتوس در دهه های 1930 و 1940 است. این خانم ایتالیایی در گفتگو با کوریره دلاسرا کریس رونالدو را یک همسایه ایده آل نامیده و گفته:« خانواده رونالدو یک همسایه ایده آل برای ما هستند. چرا که هیچ وقت مارا نه با میهمانی هایشان و نه با سروصداهایشان اذیت نمی کنند. خیلی ساکت هستند. اصلا میهمانی نمی گیرند و هرگز ندیدم که با اتومبیلشان از جاده اختصاصی ما عبور کنند.»
او ادامه داد:« معمولا کریس رونالدو را در حال رانندگی یک رولز رویز می بینم. او را هرروز با ماشینش که شیشه هایش دودی هستند در حال عبور می بینیم ولی در گاراژ خانه آنها چند ماشین دیگر هم هستند؛ یک ماشین لوتوس اسپورت وچند ماشین دیگر. به علاوه آنها در خانه شان یک استخر سرپوشیده زیبا هم دارند و یک باغچه کوچک که به خوبی از آن نگهداری می شود و گلهای رنگارنگ دارد.»
خانم همسایه خانواده رونالدو ادامه داد:« گاهی وقتها کریستیانو جونیور، پسر رونالدو را می بیم که با اسکیتش مشغول است و از خیابانی که به خانه های ما منتهی می شود بالا و پائین می رود. همیشه چند بادیگارد پشت سرش هستند. جورجینا، مادر خانواده هم همیشه یک پرستار درکنارش دارد که به او کمک می کند؛ به ویژه برای هدایت کالسکه بچه ها: آنها یک کالسکه دوقلو برای دوقلوها دارند و یک کالسکه تک نفره برای دیگر فرزندشان.»
البته او درمورد شرایط زندگی فرزند بزرگتر رونالدو راضی به نظر نمی رسید و معتقد بود که گویی کریستیانو جونیور در یک زندان از جنس طلا زندگی می کند:« کریستیانو جونیور گاهی از خانه خارج می شود.. به مدرسه می رود و در جلسات تمرینی تیم کودکان یوونتوس شرکت می کند. اگر او دوستان بیشتری می خواهد، من 4 نوه دارم که می توانم به او معرفی کنم. به علاوه فرزندان و نوه های بقیه همسایه ها هم هستند که تقریبا هم سن و سال او هستند.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/243213/رازگشایی-همسایه-رونالدو-در-تورین-از-زندگی-او-و-جورجینا
بستن   چاپ