آریا جوان
آرمین هادی پور: می خوام اولین مدال سبک وزن المپیک را برای تکواندوی ایران بیاورم
شنبه 23 آذر 1398 - 14:45:47
آریا جوان - ملی پوش المپیکی تکواندوی ایران گفت: بعد از مرحوم محمود نامجو بیش از پنجاه سال است که ورزشکاری از استان گیلان به مدال المپیک نرسیده است.

آرمین هادی پور در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: سه سال و نیم برای این سهمیه زحمت کشیدم که مسیر بسیار طولانی بود و خدا را شکر به المپیک ختم شد.
ملی پوش المپیکی تکواندوی ایران ادامه داد: مسابقات گرند پری برای کسب سهمیه واقعا سطح خود مسابقات المپیک و شاید حتی بالاتر را دارد. با کسب مدال های زیاد در مسابقات مختلف توانستم در وزن 58 کیلوگرم به رنک چهارم دنیا برسم و سهمیه المپیک را بگیرم.
وی افزود: تکواندوی ایران تا کنون در سبک وزن مدال المپیکی نداشته است و می حواهم اولین نفر باشم. هدف گذاری من خوش رنگ ترین مدال المپیک است و کار اصلی ما تازه از این به بعد شروع شده است.
این ورزشکار 25 ساله گیلانی تاکید کرد: بعد از مرحوم محمود نامجو بیش از پنجاه سال است که ورزشکاری از استان گیلان به مدال المپیک نرسیده است و با کمک خانواده و مربیانم و حمایت مردم استان میخواهم در المپیک 2020 توکیو این طلسم را بشکنم.
او در پایان گفت: ما می دانیم که کشور شرایط خاصی دارد و برای شادی و دلخوشی مردم در ایرن شرایط بیشترین تلاشمان را می کنیم. اما نیاز است در این مسیر سخت حمایت ویژه ای از ورزشکران و فدراسیون های المپیکی برای افتخار آفرینی شود تا بدون دغدغه روی تمرینشان تمرکز کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/244353/آرمین-هادی-پور--می-خوام-اولین-مدال-سبک-وزن-المپیک-را-برای-تکواندوی-ایران-بیاورم
بستن   چاپ