آریا جوان
Mr Go Home؛ بازی محبوب قارچ‌خور را با قانون‌های جدید تجربه کنید
يکشنبه 24 آذر 1398 - 15:20:47
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / Mr. Go Home عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های آرکید است که در همان نگاه اول می توانید متوجه شوید این بازی از Super Mario یا همان قارچ خور معروف و خاطره انگیز الهام گرفته است.
این بازی به هیچ عنوان به گرد پای Super Mario نمی رسد اما با این حال چیزی که باعث شده است این بازی نیز بتواند در میان گیمر ها طرفدار پیدا کند و به یک بازی موفق تبدیل شود گیم پلی آن است. در این بازی شما کنترل کاراکتر اصلی بازی را به عهده می گیرید و وظیفه دارید در هر مرحله آن را از نقطه شروع به نقطه پایان مرحله برسانید که به شکل یک خانه طراحی شده است. اما همه چیز به همین سادگی ها هم نیست!
هر مرحله پر از تله ها و موانع غیر قابل پیش بینی است. این بازی دارای دکمه های مجازی بر روی صفحه نمایش است که کنترل های بازی را بسیار آسان می کند. در قسمت پایین و سمت چپ صفحه نمایش دستگاه تان می توانید کنترل های جهت یابی را مشاهده کنید و با استفاده از آنها به سمت چپ و یا راست حرکت کنید و در قسمت سمت راست نیز کنترل پرش را مشاهده می کنید که با استفاده از آن می توانید از روی موانع و یا پلتفرم های مختلف پرش کنید و روی دشمنان بپرید و آنها را از بین ببرید. همچنین در طول بازی بلوک های ویژه ای وجود دارند که دارای نیرو های کمکی و بوستر ها هستند و با جمع آوری آنها می توانید قوی تر شوید و روند پیشرفت خودتان را افزایش دهید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 78 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: +6 سال

* لینک دانلود * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/245733/Mr-Go-Home؛-بازی-محبوب-قارچ‌خور-را-با-قانون‌های-جدید-تجربه-کنید
بستن   چاپ