آریا جوان
Weawow Weather؛ گوشی‌تان را به استقبال بارش‌های چند روز آینده ببرید
يکشنبه 24 آذر 1398 - 17:40:51
آریا جوان - آخرین خبر / داشتن یک برنامه هواشناسی همانند دیگر ابزار های موجود در دستگاه های اندرویدی جزو الزامات می باشد؛ زیرا به کمک آن ها می توان از هر گونه شرایط جوی مطلع شد و فعالیت های روزانه خود را طبق آن ها برنامه ریزی نمود. با گزارش های هواشناسی اکثر شهرهای کشورمان، بارش های باران و برف را تجربه خواهند کرد از همین روی معرفی اپلیکیشن امروزمان را به یک اپ هواشناسی اختصاص داده ایم. همچنین در اپلیکیشن آخرین خبر نیز می توانید از آخرین وضعیت آب و هوایی شهر خود مطلع شوید.
Weawow Weather & Widget عنوان یک اپلیکیشن هواشناسی زیبا و بسیار دقیق می باشد که امتیاز بالای 4.8 را از کاربران گوگل پلی دریافت کرده است. برنامه فوق کمک می کند تا در هر زمان و مکانی به اطلاعات دقیق آب و هوایی دسترسی داشته باشید و بدانید تا ساعات آینده چه چیزی در انتظار شماست!
پیش بینی ها در این استارت اپ به سه صورت لحظه ای، 48 ساعته و 7 روزه ارائه می شوند که نشان از دقت بالای اطلاعات دارد. بر خلاف دیگر برنامه های موجود که تنها از شهر هایی خاص پشتیبانی می کنند، اپ فوق تمامی نقاط جهان را تحت پوشش خود قرار داده و برای یافتن مکان شما تنها نیاز است تا جی پی اس را فعال سازید. دما، نقطه شبنم، جهت وزش باد، فشار جو و بسیاری از پارامتر های دیگر جزو اطلاعاتی هستند که به صورت لحظه ای ارائه خواهند شد. برای مشاهده پیش بینی ها نیازی به اجرای برنامه نیست و ویجت های موجود امکان دسترسی سریع را فراهم می کنند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 به بالا
حجم: 9 مگابایت

* لینک دانلود * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/245908/Weawow-Weather؛-گوشی‌تان-را-به-استقبال-بارش‌های-چند-روز-آینده-ببرید
بستن   چاپ