آریا جوان
اصرار وزارت ورزش به عوض شدن مذاکره کننده با استراماچونی
يکشنبه 24 آذر 1398 - 18:45:55
آریا جوان - خبر ورزشی / آیا معاون سابق باشگاه استقلال مامور مذاکره با استراماچونی خواهد شد؟
در حالیکه خبر آمده امیر سلطانی مشاور ورزشی مدیرعامل مستعفی استقلال به صورت انفرادی به ایتالیا رفته تا با استراماچونی برای بازگشت به تهران مذاکره کند،
روزنامه خبرورزشی با اشاره به این موضوع نوشته با توجه به آنکه مدیر برنامه‌های استرا تمایلی به مذاکره با امیر سلطانی نداشته، وزارت ورزش شخص دیگری را مامور مذاکره با استرا کرده که او کسی نیست جز علی خطیر معاون سابق استقلال که قرار است از سوئیس راهی رم شود.
البته این اولین باری نیست که نام خطیر برای مذاکره با استراماچونی مطرح شده و هفته قبل بود که اولین بار این موضوع رسانه‌ای شد. آن زمان امیرحسین فتحی هنوز مدیرعامل استقلال بود و به معاون سابقش ماموریت داد تا برای مذاکره با استراماچونی و پاستورلو مدیر برنامه‌هایش به ایتالیا برود.
خطیر چند روز در میلان ایتالیا بود اما اتفاقات بازی با پیکان باعث شد تا فتحی از استقلال برود و طبیعتا خطیر بدون داشتن معرفی نامه رسمی از باشگاه یا وزارت ورزش، اختیاری برای مذاکره با استراماچونی یا مدیر برنامه‌هایش نداشت و به همین دلیل نتوانست با استرا و مدیربرنامه هایش بطور رسمی مذاکره کند.
اما حالا که استراماچونی خبردار شده سلطانی، شب قبل از بازی با پیکان چه حرفهایی علیه او زده و خواستار صدور بیانیه علیه استراماچونی شده است به تهران پیغام فرستاده که تحت هیچ شرایطی با فرستاده باشگاه مذاکره نخواهد کرد تا وزارت ورزش، دوباره سراغ خطیر برود.
معاون ورزشی سابق باشگاه رابطه خوبی با استراماچونی و پاستورلو مدیر برنامه‌هایش دارد و شاید این بار وزارت ورزش به جای آنکه منتظر باشد باشگاه استقلال به او اختیار مذاکره دهد، او را مستقیما مامور مذاکره با مربی محبوب هواداران استقلال کند به خصوص آنکه قطعی شدن جدایی استراماچونی از استقلال، جدا از آنکه می‌تواند به لحاظ فنی به این تیم ضربه بزند، به لحاظ مالی هم به ضرر استقلال خواهد بود و در شرایطی که این باشگاه با انواع و اقسام مشکلات مالی روبروست، استراماچونی هم می‌تواند به خاطر تاخیر در پرداخت 2 ماه حقوقش، در صورت فسخ قرارداد، حقوق یکسال خود را از استقلال بگیرد. اتفاقی که وزارت ورزش هر طور شده باید جلویش را بگیرد.
اما ظاهرا از داخل باشگاه و دو نفر از اعضای هیات مدیره مخالف مذاکره خطیر با استراماچونی هستند و به بهانه اختلافات شخصی مانع مذاکره خطیر با استراماچونی شده اند تا از تاثیرگذاری خطیر در این ماجرا جلوگیری کنند. سوال اینجاست منافع باشگاه استقلال مهم تر است یا اختلافات شخصی که مطمئنا به ضرر باشگاه تمام می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/245959/اصرار-وزارت-ورزش-به-عوض-شدن-مذاکره-کننده-با-استراماچونی
بستن   چاپ