آریا جوان
Mobfish Hunter؛ ماهی‌های خطرناک را شکار کنید
شنبه 30 آذر 1398 - 11:50:50
آریا جوان - آخرین خبر / بازی موبایلی Mobfish Hunter از آن دست بازی های تفننی جذاب است که توانایی این را دارد ساعت ها سرگرم تان کند.
ماجرای بازی در سال 2020 میلادی رخ می دهد. زمانی که دولت های استبدادگر اقدام به نابودی اقیانوس ها به خاطر شکار بی رویه موجودات دریایی کرده اند. آن ها با گسترش یک آلودگی در اقیانوس ها، نسل تمامی ماهی ها و آبزیان را به خطر انقراض نزدیک کرده اند. اما این آلودگی ها، ماهیان ساده و زیبای همیشگی دنیای ما را به موجوداتی ژنتیکی و جهش یافته تبدیل کرده اند. این نسل از ماهی ها که به شدت خون خوار و وحشی هستند با عنوان ماهیگیر یا Mobfish نام گذاری شده اند و درست مثل ماهی های پیرانا خون خوار و خطرناک هستند!
برای مقابله با این فاجعه زیست محیطی، نوعی شکارچی تربیت شده تا جلوی این موجودات را بگیرند. حالا این وظیفه شماست که از این شکارچی ها برای نابودی ماهیگیرهای جهش یافته استفاده کنید. وظیفه شما سفر به دریاها و حمله به Mobfish ها است. باید با تمام قدرت وارد دریاها شوید و آب ها را از وجود این موجودات خطرناک پاکسازی کنید و آرامش را به اقیانوس برگردانید.
برای این کار انواع و اقسام سلاح ها در اختیار شما قرار دارند. بازی از نمای بالا پیگیری می شود و شما باید با حرکت به سمت اطراف هم از برخورد با موجودات خطرناک پرهیز کرده و هم با شلیک به سمت آن ها ، اقدام به نابودی شان کنید. فراموش نکنید که دشمنان شما موجوداتی خبیث با سلاح هایی مرگبار هستند و بی توجهی و یا برخورد به آن ها باعث نابودی شما می شود!
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 73 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +7 سال

* لینک دانلود * (آموزش دانلود)

http://www.javanannews.ir/fa/News/251723/Mobfish-Hunter؛-ماهی‌های-خطرناک-را-شکار-کنید
بستن   چاپ