آریا جوان
گواردیولا بهترین مربی دنیاست ولی زیدان..
يکشنبه 8 دي 1398 - 05:16:57
آریا جوان - فران سوریانو مدیر اجرایی منچسترسیتی گواردیولا را بهترین مربی دنیا می داند ولی می گوید آمار زیدان خود گویای همه چیز است.

رئال مادرید و منچستر سیتی دو ماه دیگر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، دو بازی نفسگیر را پیش رو خواهند داشت.
دیداری که تقابلی زیبا بین زیدان و پپ گواردیولا خواهد بود. رئال با زیدان سه بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده ولی از آخرین قهرمانی پپ در این رقابت ها 9 سال گذشته است.
فران سوریانو در مصاحبه با نشریه آاس و در مورد تفاوت سبک زیدان و گواردیولا گفت:« سبک رئال مادرید پیروزی است و این یک واقعیت است که با زیدان سه دور متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده و در 5 سال توانسته 4 بار عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند. ما هم در سیتی یک سبک و فلسفه مشخص و معین داریم. ما به ایده های پپ گواردیولا ایمان داریم و معتقدیم تنها راه موفقیت ما در همین سبک خلاصه می شود.
نمی توانیم سبک مان را به خاطر رئال یا هر تیم دیگری تغییر دهیم. برای ما حیاتی است که همیشه به روش خودمان بازی کنیم. نمی توانیم این حس را از دست بدهیم. شاید تیم های دیگر بتوانند سبک شان را در طول فصل تغییر دهند ولی ما نمی توانیم.»
زیدان چندی پیش در نشست خبری خود گفت که گواردیولا بهترین مربی دنیاست. سوریانو در این رابطه گفت:« بله؛ من هم با زیدان هم نظرم ولی خب، آمار و ارقام زیدان در مربیگری گویای همه چیز است. همانطور که در مورد پپ آمارها همه چیز را تصدیق می کنند. هیچکس نمی تواند افتخارات رئال با زیدان را نادیده بگیرد. افتخارات پپ در بارسا، بایرن و سیتی هم غیر قابل انکار است. گواردیولا مربی تیم من است و برای من بهترین در دنیاست.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/260602/گواردیولا-بهترین-مربی-دنیاست-ولی-زیدان
بستن   چاپ