آریا جوان
کبیری در کردستان اعلام کرد: نزدیک به 100 هزار تعاونی فعال در کشور فعالیت می‌کنند
يکشنبه 15 دي 1398 - 12:24:19
وزارت رفاه
آریا جوان - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت نزدیک به 100 هزار تعاونی فعال در کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای بررسی مشکلات تعاونی‌های کردستان و افتتاح چند طرح تعاونی، در سفر یک روزه به سنندج در گفت و گو با صدا و سیمای مرکز کردستان از فعالیت نزدیک به 100 هزار تعاونی فعال در کشور خبر داد و گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری و بانک توسعه تعاون ملزم هستند در تعامل با سایر دستگاههای اجرایی نسبت به ارائه تسهیلات مناسب به این تعاونی ها همت گمارند.
وی گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصاد کشور، برنامه های منسجمی بویژه در حوزه تعاونی های دانش بنیان تدوین و در حال اجرا است.
کبیری با اشاره به تعاونی‌های مرزنشین، اظهارکرد: این تعاونی‌ها اگرچه با مشکلاتی مواجه هستند اما در حفاظت و امنیت مرزها و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی به خوبی ایفای نقش کرده‌اند.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که اصلاح روند اجرای برخی برنامه‌های ناکارآمد گذشته در حوزه تعاون، بتواند به بهبود بیش از پیش فعالیت تعاونی ها منجر شود.
به گفته معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون 300 میلیارد تومان تسهیلات با بهره کم در اختیار تعاونیهای کردستان قرار گرفته است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/268256/کبیری-در-کردستان-اعلام-کرد--نزدیک-به-100-هزار-تعاونی-فعال-در-کشور-فعالیت-می‌کنند
بستن   چاپ