آریا جوان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: این استان در طرح تکاپو و نهادسازی جزو استان‌های موفق کشور است
يکشنبه 15 دي 1398 - 15:54:10
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان این استان را در زمینه نهادسازی و کسب و کارهای دانش بنیان از جمله طرح تکاپو جزو استان های برتر و موفق کشور توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی در آیین افتتاح مرکز نوآوری و تعاون دانشگاه کردستان که با حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در محل دانشگاه کردستان برگزار شد با اشاره به افتتاح این مرکز نوآوری گفت: هدف از این مهم تجاری سازی ایده ها است.
صلواتی با بیان اینکه کسب و کارهای سنتی باید به سمت اشتغال های دانش بنیان و پایدار برود، افزود: در حوزه گردشگری با هماهنگی سازمان یونیدو اقدامات خوبی برای راه اندازی خانه خلاق در سنندج انجام گرفته که بزودی شاهد تجهیز و بهره برداری از آن خواهیم بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهارکرد: نگاه دولت بویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برون سپاری فعالیت ها و سمت و سو دادن آن به بخش خصوصی به خصوص تعاونی‌هاست.

http://www.javanannews.ir/fa/News/268427/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کردستان--این-استان-در-طرح-تکاپو-و-نهادسازی-جزو-استان‌های-موفق-کشور-است
بستن   چاپ