آریا جوان
این مراسم برای تشکر از حاج قاسم است فرزندم
چهارشنبه 18 دي 1398 - 22:29:25
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

همبازی / اگر این روزها با کودکان در مراسم های بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی شرکت می کنید برای اینکه کودک نسبت به کاری که انجام میدهد ناآگاه نباشد و بتواند از شهید #الگو_گیری کند، به او بگویید: "این مراسم ها برای تشکر از حاج قاسم است چون او خیلی بچه ها رو دوست داشت و به خونه شون می رفت، با بچه ها مهربون بود و روی سرشون دست نوازش میکشید. سربازهای آمریکایی بچه ها رو اذیت میکردند، اما حاج قاسم و دوستانش می رفتن جلوی آمریکایی ها رو می گرفتند و چنین اجازه ای بهش نمی دادند. شهادت یک جایزه است که خدای مهربان به آدمهای خوب میده و حاج قاسم هم خیلی دوست داشت این جایزه رو بگیره و به خاطر همه ی کارهای خوبش خدا این جایزه رو بهش داد و الان ایشون رفته پیش خدا".
.
🔸شهادت را برای بچه ها با حس خوب و زیبایی ترسیم کنید و بیشتر از قبل مراقب ماست. احساسات خوبمان را به کودک منتقل کنیم و با حس افتخار و وجد از حاج قاسم حرف بزنیم. ما خوشحال هستیم که حاج قاسم به آرزوی شهادتش رسیده و سعی کنید درباره جزئیات نحوه شهادت با کودک حرف نزنید.
.
🔸اگر بچه ها علت گریه شما را پرسیدند می توانید با توجه به شخصیت شهید سلیمانی دلیلش را دلتنگی ذکر کنید و اینکه دوست داریم ماهم مثل او باشیم و از کودک بپرسید به نظر تو چکار کنیم تا مثل حاج قاسم باشیم؟
.

http://www.javanannews.ir/fa/News/271790/این-مراسم-برای-تشکر-از-حاج-قاسم-است-فرزندم
بستن   چاپ