آریا جوان
Glory Ages؛ بازی موبایلی برای عاشقان سامورایی و شمشیرزنی
جمعه 20 دي 1398 - 10:30:06
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

ویجیاتو / اگر طرفدار سبک اکشن هستید و از دنیای نبردها با سلاح گرم خسته شدید با ما همراه باشید تا یک بازی جذاب را به شما معرفی کنیم.
به نظر می‌رسد دنیای سامورایی‌ها مورد توجه بازی‌سازان واقع شده و به مرور زمان شاهد عرضه بازی‌های بیشتری از جنجگویان افسانه‌ای خواهیم بود. Glory Ages موجب شده تا همچنان آمادگی خودمان برای دست گرفتن شمشیر مشهور سامورایی‌ها یعنی کاتانا را حفظ کنیم.
داستان بازی
داستان خاصی در کار نیست، تنها یک سامورایی و دشمنانش در دشتی سرسبز و البته، رقص شمشیرهایی که قمار مرگ و زندگیشان محسوب می‌شود. Glory Ages یک بازی اکشن ساده نیست که برای جنگیدن مجموعه‌ای از دکمه‌ها را فشار دهید و منتظر بمانید تا از عالم غیب، کمبویی زهرآگین فرود آید و دشمنانتان غرق در خون شوند.

آموزش بازی
Glory Ages یک بازی تاکتیکال است. زمان‌بندی و استفاده صحیح از ترکیب دکمه‌های موجود شامل حمله، دفاع و جا خالی دادن باعث می‌شود گیم‌پلی به مرور زمان ساده نشود. با ورود به بازی با دو حالت بازی روبه‌رو می‌شوید. حالت مرحله‌ای به این شکل است که طی ده مرحله در لوکیشن‌هایی مختلف وارد مبارزه می‌شوید و درصورتی که بتوانید مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید، مقداری سکه دریافت می‌کنید. حالت بعدی نامحدود است و به طور مداوم موج‌های جدیدی از دشمنان به سوی شما حمله‌ور می‌شوند. در این حالت به ازای هر دشمنی که از پا دربیاورید یک سکه دریافت می‌کنید.
میدان نبردی که از آن سخن می‌گوییم بزرگ‌ترین حسن Glory Ages محسوب می‌شود. از باتلاق‌های بارانی تا شهرهای برفی و دشتی سرسبز در غروب خورشید. زیبایی Glory Ages قابل تحسین است و نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. از آن سو، روان بودن انیمیشن‌ها و گیم‌پلی بازی لذت جنگیدن با آیین سامورایی‌ها را دو چندان می‌کند.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 77 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +16 سال
*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - iOS * (آموزش دانلود)

http://www.javanannews.ir/fa/News/272907/Glory-Ages؛-بازی-موبایلی-برای-عاشقان-سامورایی-و-شمشیرزنی
بستن   چاپ