آریا جوان
نگاهی به محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های هفته گذشته
جمعه 20 دي 1398 - 19:50:59
آریا جوان - آخرین خبر / در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن ها و بازی هایی که طی یک هفته گذشته (شنبه تا چهارشنبه) در کاشی بازار اپ منتشر و با استقبال شما کاربران عزیز همراه شده است را معرفی کنیم تا با محبوب‌ترین‌های هفته قبل آشنا شوید.
برای اطلاعات بیشتر و دانلود هر کدام از موارد زیر؛ روی تیتر مربوطه کلیک کنید.
گالری گوشی‌تان را متحول کنید
QuickPic Gallery بدون شک بهترین و قویترین گالری ارایه شده برای گوشی های اندرویدی است. این نرم افزار بسیار کم حجم، عملکردی عالی در مقایسه با گالری پیش فرض اندروید دارد، طوری که بیش از 10000 عکس را تنها در 2 ثانیه لیست می کند. همانطور که می دانید با بالارفتن تعداد عکس، گالری پیش فرض بتدریج سرعت اولیه خود را از دست می دهد و گاهی موارد باعث کم حوصلگی کاربر نیز می شود. QuickPic این نقص را برطرف کرده و سرعت و تحربه ای متفاوت را برای کاربران به ارمغان میاورد.
Sniper Arena؛ دشمنان‌تان را با اسنایپر هدشات کنید

Sniper Arena: PvP Army Shooter بازی زیبا با گرافیک خیره کننده است که از محبوب ترین بازیهای دسته بندی اکشن به شمار می رود! این بازی که به صورت آنلاین صورت می پذیرد، شما را در مقابل بیش از 1 میلیون تک تیرانداز حرفه ای از سراسر جهان دعوت می کند! مبارزات واقعی آن هم در مکان های مختلف با کاربران آنلاین سراسر جهان چنان لذتی دارد که در هیچ بازی آفلاینی ان را نمی توانید بجویید! با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند خود و Zoom دشمنان را پیدا کنید و با یک تیر ان ها را از پای درآورید و ساعت ها مشغول شوید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/273356/نگاهی-به-محبوب‌ترین-اپلیکیشن‌ها-و-بازی‌های-هفته-گذشته
بستن   چاپ