آریا جوان
تجربه بازی بسکتبال به سبک جدید
دوشنبه 23 دي 1398 - 10:01:16
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومجی / Hoop League Tactics یک بازی موبایل ورزشی است که تیم سازنده سعی کرده تجربه‌ی جذاب و سرگرم‌کننده از ورزش بسکتبال را در اختیار مخاطب قرار دهد.
سیستم آموزشی Hoop League Tactics بدین صورت است که ابتدا ازطریق یک نوشته، شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید، توضیح داده می‌شود و در ادامه باید وظیفه‌ای را که به شما سپرده شده است، انجام دهید. ازاین‌رو در جریان توضیحات مختلف، بازیکن می‌تواند به‌خوبی به‌ساختار بازی آشنایی پیدا کند. سیستم بازی کردن در Hoop League Tactics بدین صورت است که با شروع بازی، اگر توانستید توپ را از چنگ حریفان در بیاورید، در حالت تهاجمی قرار خواهید گرفت و اگر موفق به انجام این کار نشدید، در حالت تدافعی قرار می‌گیرید.
در اینجا شما اختیار بازی کردن در تمام نقطه زمین را ندارید و تنها در شرایط تهاجمی و تدافعی، هدایت تیم خود را برعهده می‌گیرید. از این‌رو زمانی‌که توپ در دست بازیکنان تیم قرار دارد، می‌توانید سایر بازیکن‌ها را برای قرار گیری در جایگاه مناسب تکان دهید یا بازیکنی که توپ را دارد، به نقاط مختلف ببرید. همچنین ویژگی پاس دادن، پرتاب توپ و دریبل زدن هم از دیگر ویژگی‌هایی است که در اختیار شما قرار داده شده است.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 22 مگابایت
سبک: ورزشی
رده سنی: +3 سال

* لینک دانلود * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/275688/تجربه-بازی-بسکتبال-به-سبک-جدید
بستن   چاپ