آریا جوان
صعود استرالیا و تایلند از گروه A در روز تساوی‌ها/ عراق و بحرین حذف شدند
سه شنبه 24 دي 1398 - 19:55:02
آریا جوان - تسنیم / برگزاری دیدارهای هفته سوم مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو تکلیف تیم‌های صعود کننده از گروه A را مشخص کرد.
مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدارهای هفته سوم در گروه A این مسابقات پیگیری و تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد. نتایج و جدول این گروه به شرح زیر است:
گروه A:
تایلند یک - عراق یک
استرالیا یک - بحرین یک
جدول گروه A:
1- استرالیا، 5 امتیاز
2-تایلند، 4 امتیاز
3-عراق، 3 امتیاز
4-بحرین، 2 امتیاز
به این ترتیب دو تیم استرالیا و تایلند راهی مرحله بعدی شدند که به صورت ضربدری با تیم‌های اول و دوم گروه B دیدار خواهند کرد؛ سه تیم سوریه، عربستان و قطر شانس صعود از آن گروه را دارند و ژاپن نیز با دو شکست، حذف شده است. دو تیم عراق و بحرین نیز که نمایندگان غرب آسیا در گروه A بودند با مسابقات خداحافظی کردند.
برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:
گروه B:
قطر - ژاپن، ساعت 16:45
عربستان - سوریه، ساعت 16:45
گروه C:
ایران - چین، ساعت 13:45
ازبکستان - کره‌جنوبی، ساعت 13:45
در گروه C مسابقات هم کره‌جنوبی با دو پیروزی راهی مرحله بعدی شده و برای تثبیت صدرنشینی به مصاف ازبکستان خواهد رفت و تیم چین هم از دور رقابت‌ها کنار رفته و حذف شده است. تیم ایران و ازبکستان شانس صعود به عنوان دومین تیم از این گروه را دارند که نتایج بازی‌های فردا تعیین کننده خواهد بود. تیم ایران یک امتیازی و ازبکستان 4 امتیازی است که تیم ایران تنها با پیروزی بیشتر از تفاضل دو گل و شکست ازبکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شود و در غیر این صورت باید خداحافظی زودهنگامی با مسابقات داشته باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/277321/صعود-استرالیا-و-تایلند-از-گروه-A-در-روز-تساوی‌ها--عراق-و-بحرین-حذف-شدند
بستن   چاپ