آریا جوان
به مناسبت روز جوان برگزار می شود
نشست هم اندیشی جوانان با معاون اول رئیس جمهور
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 - 21:49:14
جوانان نیوز - نشست هم اندیشی روسای مجامع سازمانهای مردم نهاد استانها و جوانان احزاب شنبه مورخ 8/2/97 همزمان با روزجوان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،تندگویان با بیان این خبر افزود: به منظور برقراری تعامل دوسویه و گفتگوی جوانان با دولت مردان همزمان با فرا رسیدن روز جوان معاونت ساماندهی امور جوانان نشست هم اندیشی روسای مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان استانها و جوانان احزاب را با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار می کند.
دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در ادامه با تاکید به ضرورت تقویت مشارکت اجتماعی جوانان تصریح کرد: جوانان بزرگترین و با ارزش ترین ثروت ملی کشور هستند و فراهم ساختن زمینه مشارکت اجتماعی آنان علاوه بر ایجاد نشاط در بین جوانان ، سرمایه اجتماعی نظام را نیز ارتقا می دهد . از اینرو مشارکت اجتماعی جوانان از اولویت های برنامه ای معاونت ساماندهی امور جوانان می باشد.
تندگویان در ادامه به بیان جزیئات این نشست پرداخت و گفت: در این نشست 8 نفر از جوانان به نمایندگی از تشکلهای جوانان به بیان دغدغه ها و مطالبات جوانان می پردازند و معاون اول رئیس جمهور نیز شنونده درد دل های جوانان خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/27738/نشست-هم-اندیشی-جوانان-با-معاون-اول-رئیس-جمهور
بستن   چاپ