آریا جوان
OneMan؛ خشم خود را روی اراذل اوباش خالی کنید
پنجشنبه 26 دي 1398 - 13:39:24
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومجی / OneMan یک بازی موبایل آرکید و ثبت رکوردی است که بازیکنان را در نقش پسری قرار می‌دهد که قصد دارد اراذل اوباش را از بین ببرد.
داستان بازی
از نظر داستانی، بازی موبایل OneMan آن‌چنان داستان درگیر کننده‌ای ندارد. با شروع بازی، یک میان‌پرده برای مخاطب نشان داده می‌شود؛ جایی‌که قهرمان داستان ظرف غذای خود را در دست دارد و در خیابان قدم می‌زند. در ادامه یکی از اعضای اراذل اوباش باعث می‌شود تا او ظرف غذای خود را به زمین بیاندازد و سپس قهرمان داستان می‌خندد. او که از این کار عصبانی شده است، تصمیم می‌گیرد با تمامی ارازل اوباش مبارزه و آن‌ها را از بین ببرد.
گیم پلی
با شروع بازی موبایل OneMan، یک پیام روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود که به شما می‌گوید به سمت راست یا چپ صفحه‌نمایش ضربه وارد کنید. درواقع بخش آموزشی بازی تنها شامل دو نکته می‌شود و سپس بازی را آغاز می‌کنید. ساختار OneMan بدین صورت است که با یک بازی ثبت رکورد و بی‌انتها روبه‌رو می‌شوید. بازیکنان هرقدر که عملکرد بهتری را از خود به‌نمایش بگذارند، رتبه و امتیاز بیشتری را کسب می‌کنند.
اراذل اوباش از جهت‌های مختلف به سمت شما حمله می‌کنند و باید با ضربه‌زدن روی چپ‌ و راست صفحه‌نمایش آن‌ها را از بین ببرید. یکی از موارد به کار گرفته شده در گیم‌پلی که باعث ایجاد چالش برای بازیکنان شده است، استفاده از المان‌های بازی‌های ریتمیک است. به‌عبارتی هر حرکت شما، باعث می‌شود دشمن هم یک حرکت انجام دهد. ازاین‌رو اگر یک دشمن در سمت چپ شما و یک دشمن هم در سمت راست شما قرار داشته باشد، باید اولویت را به دشمنی اختصاص دهید که در نزدیکی شما است.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 40 مگابایت
سبک: امتیازی
رده سنی: مناسب برای 3 سال به بالا

*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/278900/OneMan؛-خشم-خود-را-روی-اراذل-اوباش-خالی-کنید
بستن   چاپ