آریا جوان
ظریف به بمبئی رفت
پنجشنبه 26 دي 1398 - 15:53:45
آریا جوان - فارس / وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و هندی و گفتگو با مقامات محلی وارد بمبئی شد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفرش به هند برای دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و هندی و گفتگو با مقامات محلی وارد بمبئی (مومبای) شد و مورد استقبال ابوالفضل محمدعلیخانی سرکنسول ایران در این شهر و مقامات محلی قرار گرفت.
رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران عصر سه‌شنبه 24 دی ماه برای شرکت در نشست گفتگوهای رایسینا به دهلی‌نو رفت و در مدت حضورش در این شهر ضمن شرکت در نشست مزبور و ایراد سخنرانی و پاسخ به سؤالات مطرح شده، با نخست‌وزیر و وزیر خارجه هند و برخی مقامات حاضر از جمله وزرای خارجه روسیه، دانمارک، استرالیا، استونی و وزیر مشاور در امور خارجی آلمان و مشاوران امنیت ملی افغانستان و هندوستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه ایران همچنین صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار «جوزپ بورل» مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا از بی عملی اروپایی‌ها در اجرای تعهدات برجامی‌شان انتقاد و بر برخورد صحیح اروپا با ایران و برجام تأکید کرد. (اینجا بخوانید)
رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران 24 اردیبهشت ماه سال جاری (1398) پس از خروج آمریکا از برجام و در سفری به چند کشور و پس از ترکمنستان به هند رفت و با «سوشما سواراج» وزیر خارجه فقید هند دیدار و گفتگو کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/278980/ظریف-به-بمبئی-رفت
بستن   چاپ