آریا جوان
فاصله دقیق تمام نقاط دنیا از خانه‌تان را به راحتی پیدا کنید
پنجشنبه 26 دي 1398 - 15:55:59
آریا جوان - آخرین خبر / یکی از کاربرد های متداول گوشی های هوشمند، استفاده از آن ها برای پیدا کردن مسیر و موقعیت جغرافیایی مکان های مختلف است.
در این میان اپلیکیشن هایی هم وجود دارند که کاربری های ویژه ای دارند و امکانات منحصر به فردی را ارائه می دهند که در موقعیت های خاص بسیار کاربردی و مفید هستند. برای مثال فرض کنید در زمان مشاهده نقشه گوگل می خواهید فاصله یک نقطه تا نقطه ای دیگر را بدانید یا می خواهید طول و عرض یک زمین کشاوزی، مسکونی و …. را مشاهده کنید، Maps Ruler Pro عنوان یک اپلیکیشن برای اندازه گیری فاصله نقاط روی نقشه گوگل، منتشر شده است.
این برنامه رابط کاربری بسیار ساده ای دارد؛ هنگامی که برنامه را اجرا می کنید با نقشه گوگل مواجه خواهید شد. می توانید از منوی جستجوی برنامه محل مورد نظر خود را جستجو کرده یا به صورت اتوماتیک و با کلیک روی یک دکمه از برنامه بخواهید مکان فعلی شما را پیدا کند. پس از آن می توانید با استفاده از ابزار مداد که در منوی بالای برنامه قابل مشاهده است، نقاط دلخواه را روی نقشه به هم متصل نمایید تا در آن واحد فاصله نقاط از یکدیگر، روی صفحه به نمایش درآید. امکان نمایش نقشه در حالت ماهواره و جاده ای وجود دارد و البته می توانید قسمتی از نقشه را ذخیره کرده و به صورت آفلاین استفاده نمایید. انواع واحد های اندازه گیری پشتیبانی می شود تا نیازی به محاسبات تغییر واحد نداشته باشید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.2 به بالا
حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است

* لینک دانلود * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/278996/فاصله-دقیق-تمام-نقاط-دنیا-از-خانه‌تان-را-به-راحتی-پیدا-کنید
بستن   چاپ