آریا جوان
جایزه ویژه کلوپ برای بازیکنان لیورپول
جمعه 27 دي 1398 - 15:49:28
آریا جوان - آخرین خبر / فوتبال انگلیس در اواسط ماه فوریه یک تعطیلات کوتاه زمستانی خواهد داشت و در حالی که بسیاری از باشگاه ها در حال برنامه ریزی برای برگزاری اردوی کوتاه مدت زمستانی در کشورهای گرمتری مثل اسپانیا یا کشورهای خاورمیانه هستند، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول تصمیم گرفته تا به بازیکنانش برای یک هفته استراحت بدهد.
طبق گزارش منتشره در ایونینگ استاندارد، کلوپ از عملکرد شاگردانش تا به اینجای فصل رضایت کاملی دارد. لیورپول که با اقتدار و با فاصله 14امتیازی نسبت به سیتی رده دومی، صدرنشین رقابتهای لیگ برتر انگلیس است، در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارد و به دور چهارم رقابتهای جام حذفی انگلیس راه یافته است.
همین شرایط ایده آل باعث شده تا یورگن کلوپ تصمیم بگیرد تا به جای برگزاری اردوی کوتاه مدت زمستانی ، یک هفته بازیکنانش را به تعطیلات بفرستد. این درحالی است که در فصول قبل، لیورپولی ها در تعطیلات زمستانی در ماربیا و مورسیای اسپانیا کمپ می زدند.
تنها اتفاقی که ممکن است تعطیلات لیورپولی ها را برهم بزند، رقابتهای جام حذفی انگلیس است. یکشنبه قبل از این وقفه زمستانی (روز 26 ژانویه)، لیورپول با شروزبری تاون تیمی از لیگ یک انگلیس روبرو خواهد شد و در صورتی که این بازی با تساوی به پایان برسد، این مسابقه باید تکرار شود. البته بسیار بعید است که لیورپولی ها نتوانند در این بازی از سد حریف ضعیفشان عبور کنند.
اما در صورتی که نیاز به تکرار این بازی باشد، این بازی ممکن است در همان وقفه یک هفته ای برگزار شود و در نتیجه باعث کوتاهتر شدن تعطیلات زمستانی شاگردان کلوپ گردد.
لیورپول در ماه ژانویه چند بازی دیگر انجام خواهد داد. آنها در روز 23 ژانویه به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت و بعد از آن با شروزبری روبرو خواهند شد. شاگردان کلوپ در روز 29 ژانویه در مقابل وستهم قرار خواهند گرفت و اولین بازی شان در ماه فوریه در آنفیلد مقابل ساوتهمپتون خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/279738/جایزه-ویژه-کلوپ-برای-بازیکنان-لیورپول
بستن   چاپ