آریا جوان
شک نداشتم لوکاکو موفق می‌شود
شنبه 28 دي 1398 - 00:26:01
آریا جوان - طرفداری / برگومی امیدوار است لوکاکو رکورد گلزنی خود در مسابقات اروپایی را بهبود ببخشد.
جوزپه برگومی، اسطوره باشگاه اینتر، به مقایسه روملو لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ پرداخته است.
به گزارش سایت گل، عملکرد مهاجم 26 ساله تیم ملی بلژیک در ایتالیا، مردی که کل دوران حرفه‌ای خود را در جمع افعی‌ها سپری کرد، به وجد آورده است. برگومی در ستایش از مرد 18 گله نراتزوری گفته است:
بازیکنانی که قوای جسمانی خوبی داشته باشند، در سری آ خوب کار می‌کنند؛ به ابراهیموویچ میلان، یوونتوس دوران مدرن یا اینتر 10 سال اخیر فکر می‌کنم. شکی نداشتم که لوکاکو در لیگ ما موفق ظاهر خواهد شد. برای مثال در گلی که مقابل ساسولو به ثمر رساند، خیلی راحت با استفاده از قوای جسمانی خود (فدریکو) پلوسو را کنار زد. ولی این برای مسابقات اروپایی کافی نیست و در آنجا به تکنیک هم نیاز دارید.
دو گلی که لوکاکو در فصل جاری لیگ قهرمانان زد، برای نگه داشتن این تیم در آن رقابت و اجتناب از رهسپار شدن به سوی لیگ اروپا کافی نبود. قبل از جدال ماه فوریه با لودوگورتس، امکان دارد چهره‌های جدیدی به سن سیرو بیایند. برگومی در این خصوص هم اظهار داشت:
به نظرم ویدال به خاطر شناختی که از سری آ و همچنین آنتونیو کونته دارد، گزینه‌ای عالی خواهد بود. خرید او، خرید ایده آلی می‌شد ولی کریستین اریکسن هم توانایی‌های خاصی دارد. من به کونته اعتماد دارم. اگر آن‌ها سراغ او بروند، یعنی دلیلی پشت این تصمیم وجود داشته است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/280055/شک-نداشتم-لوکاکو-موفق-می‌شود
بستن   چاپ