آریا جوان
دنیای کریستیانو رونالدو
شنبه 28 دي 1398 - 00:26:29
آریا جوان - طرفداری / با دنیای کریستیانو رونالدو و رژیم غذایی این فوق ستاره بیشتر آشنا شوید.
در دنیای ورزش و پرورش اندام، بسیاری از چیزهایی که می بینیم کاملا تصنعی و غیرواقعی هستند. در چنین وضعیتی، دیدن ورزشکارانی که همچنان در بالاترین سطح و در مقابل دیدگان جهان به تمرینات سخت و عضله ساز ادامه می دهند، اشتیاق را به خون و رگ انسان می آورد.
با این حال جالب است بدانید حتی معروف‌ترین و شاید بتوان گفت، الگوترین ورزشکاران هم از رژیم غذایی بسیار ساده‌ای استفاده می کنند. بسیاری فکر می کنند راز عجیبی پشت فیزیک بدنی خارق العاده آن ها نهفته است اما در واقع چنین نیست.
امروز می خواهیم در مورد رژیم غذایی کریستیانو رونالدو صحبت کنیم. فوق ستاره یوونتوس و فوتبال پرتغال به لطف رژیم غذایی بی نظیر خود، همچنان در 34 سالگی به درخشش در بالاترین سطح ادامه می دهد. قطعا فهمیدن نکات، ترفندها و شاید اسرار رژیم غذایی رونالدو، بسیاری از جوانان را برای روی آوردن به ورزش تناسب اندام، ترغیب کند.
می گویند رونالدو از متد «کم اما اغلب» برای غذا خوردن استفاده می کند. این متد اینگونه است که شما در هر وعده غذایی، به مقدار کمی غذا می خورید اما در طول روز تعداد وعده های غذایی خود را افزایش می دهید. می توان گفت هر سه یا چهار ساعت، رونالدو غذا می خورد. این روش به او کمک می کند سرعت رشد ماهیچه هایش افزایش یابد و سوخت و ساز بدنش را همیشه سالم نگه دارد.
با استفاده از این روش، سطح چربی بدن همیشه در حد کم نگه داشته می شود. غلات، میوه های تازه، پروتئین های بدون چربی مثل: ماهی دریایی باس، اره ماهی، ماهی کاد و سایر ماهی ها، در رژیم غذایی کریستیانو رونالدو جای دارند. همچنین رونالدو از سالادهای سالم و تازه هم استفاده می کند.
برای صبحانه، CR7 سعی می کند پنیر، ژامبون، ماست کم چرب، میوه و پوره آووکادو با نان تست بخورد. همه این مواد غذایی، چیزهایی هستند که در سوپرمارکت های نزدیک محل سکونت خود پیدا خواهید کرد و عمل کردن به این رژیم غذایی، کار سختی نیست. هم تیمی های اسبق رونالدو، متوجه این موضوع شده اند که رونالدو اصلا نوشابه های گازدار نمی نوشد و هیچ میانه خوبی با گوشت قرمز و غذای یخ زده ندارد. این یک روش عالی برای مقابله با چربی های پنهان در گوشت قرمز است.
کریستیانو رونالدو، به عنوان ورزشکاری حرفه‌ای، کسی که در سال 2019 درآمدی نزدیک 31 میلیون یورو داشت، دوست دارد در طول روز پنج بازه زمانی برای خود تعیین کند تا به استراحت و جمع کردن انرژی بپردازد. این راهی بسیار موثر و کارساز است تا در طول روز، شاداب بمانید.
اخیرا طی یک تحقیقات در بیمارستان آسکلپیون یونان، مشخص شده یک ساعت چرت در روز، می تواند با پایین آوردن فشار خون، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد. همه این صحبت ها در مورد رژیم غذایی رونالدو بود؛ اما در مورد تمریناتی که انجام می دهد چه باید بدانیم؟ رونالدو در تابستان سعی می کند بیش از یک جلسه تمرینی در روز داشته باشد. او در این روزها به تمرینات هوازی و قدرتی می پردازد. رونالدو خودش می گوید:
سعی می کنم رژیم سالمی داشته باشم. غذاهای سالم بخورم و از چیزهایی که برای سلامتی من مضر هستند، دوری کنم. الکل، نوشابه های گازدار و قندی و غذاهای فرآوری شده، در برنامه من جایی ندارند.
برنده پنج دوره توپ طلا، در ادامه گفته است:
سعی می کنم غذاهای ساده و کامل بخورم؛ مانند میوه ها و سبزیجات تازه. غلات را دوست دارم و پروتئین بدون چربی کمک زیادی می گیرم.» دنیای رونالدو، این شکلی است. تصمیم با شماست که به دنیای رونالدو محلق شوید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/280065/دنیای-کریستیانو-رونالدو
بستن   چاپ