آریا جوان
بوکس احمد کومرت/ 3 نماینده ایران به دنبال طلا
شنبه 28 دي 1398 - 00:26:41
آریا جوان - فارس / فینال مسابقات بوکس احمد کومرت در حالی فردا (شنبه)برگزار خواهد شد که سه نماینده کشورمان پس از کسب 5 پیروزی در مجموع به فینال این رقابت‌ها راه یافته‌اند.
رقابت‌های بوکس احمد کومرت در حالی از روز 24 دی ماه در شهر استانبول آغاز شده است که این رقابت‌ها فردا به پایان خواهد رسید.
فردا (شنبه) در فینال این رقابت‌ها تیم ملی بوکس کشورمان سه نماینده خواهد داشت که هر سه نماینده برای رسیدن به مدال طلا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
امید احمدی صفا نماینده وزن 52 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در چارچوب این رقابت‌ها دو مبارزه انجام داد، وی در نخستین مبارزه به مصاف نماینده آذربایجان رفت و با شکست این بوکسور به نیمه نهایی راه یافت. احمدی صفا در دومین مبارزه نماینده ترکیه را شکست داد و به راحتی راهی فینال این رقابت‌‌ها شد.
مسلم مقصودی در وزن 69 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان، روز گذشته موفق به شکست نماینده مغولستان شده بود، امروز در نیمه نهایی قرار بود به مصاف نماینده ترکیه برود، اما با توجه به انصراف این بوکسور، مقصودی با یک پیروزی به فینال این رقابت‌ها راه یافت.
روز گذشته (چهارشنبه) احسان روزبهانی ابتدا نماینده سومالی را شکست داد و در دومین مبارزه پس از شکست نماینده آذربایجان با صلاحدید کادرفنی حاضر به مبارزه کردن در نیمه نهایی نشد و به همین دلیل طوفان شریفی در وزن 91 کیلوگرم کشورمان به علت انصراف کاپیتان تیم ملی از ادامه مسابقات در وزن 91 کیلوگرم به فینال مسابقات راه یافت. شریفی در نخستین مبارزه بوکسور آفریقایی را شکست داد و در دومین مبارزه هم نماینده ترکیه را شکست داده بود.
ضمن اینکه، طی این دو روز گذشته نیز دانیال شه‌بخش، حسین دانشور، علی جمالی و احسان روزبهانی به مدال برنز رسیدند‌.
علیرضا استکی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده دارد و اصغر اشرفی، اتابک کاراوند و شهرام فاتح به عنوان مربی او را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/280067/بوکس-احمد-کومرت--3-نماینده-ایران-به-دنبال-طلا
بستن   چاپ