آریا جوان
پرویز هادی: فقط به حضور در المپیک فکر می‌کنم
شنبه 28 دي 1398 - 11:05:25
آریا جوان - مهر / قهرمان سنگین وزن رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی گفت: با توجه به این موفقیت فقط و فقط به حضور در المپیک 2020 توکیو فکر می‌کنم و برای تحقق این هدف با تمام توان تلاش خواهم کرد.
پرویز هادی قهرمان وزن 125 کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد جام تختی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مدتها درگیر مصدومیت از ناحیه کمر بودم و همین مشکل باعث شد ماه‌ها از تمرینات سنگین و مسابقات مهم دور بمانم. خوشبختانه این مشکل با طی شدن روند درمانی تا حد زیادی برطرف شد و با کمتر از یک‌ماه تمرین توانستم در جام تختی کشتی بگیرم.
وی با تاکید بر اینکه تمرینات زیادی برای حضور در جام تختی نداشته، افزود: همانطور که گفتم کمتر از یکماه تمرین کردم که خوشبختانه توانستم در نهایت در رقابتهای جام تختی قهرمان بشوم. البته این موضوع در دیدار فینال کاملاً محسوس بود و اگر تمرینات بیشتری داشتم می توانستم در این مصاف، خیلی بهتر عمل کنم. به هر حال بسیار خوشحالم با کسب عنوان قهرمانی دوباره به کورس مدعیان کسب دوبنده تیم ملی بازگشتم.
قهرمان آسیا ادامه داد: به تنها مساله ای که فکر می کنم رسیدن به المپیک و کسب مدال در این میدان بزرگ هستم. من برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و مطمئناً اگر مسیر را به درستی طی کنم می توانم در این آوردگاه بزرگ جهانی هم حضور یابم.
هادی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کسب سهمیه های باقیمانده المپیک از جمله سهمیه 125 کیلوگرم است. امیدوارم این سهمیه ها نیز در میادین گزینشی پیش رو بدست آید تا تیم ایران با ترکیبی کامل راهی المپیک شود. مطمئناً برای دستیابی به این هدف باید روی حمایت همه جانبه متولیان ورزش حساب ویژه ای باز کنیم چراکه کشتی به عنوان ورزش اول ایران نیاز به حمایت و همدلی خاصی از وی مسئولان دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/280343/پرویز-هادی--فقط-به-حضور-در-المپیک-فکر-می‌کنم
بستن   چاپ