آریا جوان
یک میتینگ در قلب حوزه قم: برگزارکننده مجهول‌الهویه است / عکس
شنبه 28 دي 1398 - 15:32:14
آریا جوان - ‏روز روشن سه کاندیدای انتخابات مجلس از قم، “‎میتینگ مشترک” برپا می‌کنند؛ آن هم با نام شهدا و با اموال عمومی در ‎حوزه علمیه قم و از همه مهمتر ‎هدیه توزیع می‌کنند تا رای‌ها تنها به‌خاطر تکلیف نباشد.

فرید مدرسی، روزنامه‌نگار، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «میتینگ در قلب حوزه قم / برگزارکننده مجهول‌الهویه است»، نوشت:
‏روز روشن سه کاندیدای انتخابات مجلس از قم، “‎میتینگ مشترک” برپا می‌کنند؛ آن هم با نام شهدا و با اموال عمومی در ‎حوزه علمیه قم و از همه مهمتر ‎هدیه توزیع می‌کنند تا رای‌ها تنها بخاطر تکلیف نباشد. آقایان زاکانی، ذوالنور و امیرآبادی بدون اندک نگرانی، قم را ‎”ملک پدری” پنداشتند؛ حتی دارالشفا را؟
‏گفتند به دلیل عوارض انتشار این خبر، می‌خواهند ‎هدیه را حذف کنند تا کسی اعتراض نکند اما نمی‌دانند با برگزاری این مراسم در دارالشفا، دقیقا ‎”استقلال حوزه” را هدف گرفته‌اند. به نظرمی‌رسد قدرت این سه کاندیدایِ ‎هدیه‌پخش‌کن آنچنان است که مدیران حوزه حاضرند، تبعات ‎میتینگ را برعهده گیرند.
‏جهت اطلاع آقایان عدالت‌طلب و شفافیت‌دوست؛ عالیجنابان ‎زاکانی، ‎امیر‌آبادی و ‎ذوالنور هم باید بگویم که برگزارکننده میتینگ شما در مکانی حوزوی، وقفی و به نام شهدا، یک فعال اقتصادی است که نامش هم پایین پیامک‌های ارسالی آمده است. پس بانی هدیه هم مشخص شد. فکر نمی‌کردم شما هم…
‏به مدیران معظم حوزه و مدیریت بزرگوار فیضیه و دارالشفا پیشنهاد می‌کنم در صورت صلاحدید، کلاً میتینگ فردا در دارالشفاء را کنسل کنند یا اینکه سخنرانی سه کاندیدای مجلس از قم لغو و برگزارکننده مجهول الهویه [آن فعال اقتصادی] کنار گذاشته و مراسم تغییر ماهوی دهد و به یاد سردار شهید سلیمانی برگزار شود.


`آریا


http://www.javanannews.ir/fa/News/280390/یک-میتینگ-در-قلب-حوزه-قم--برگزارکننده-مجهول‌الهویه-است---عکس
بستن   چاپ