آریا جوان
معرفی بازی Tiny Tomb؛ ترکیبی از معما و کمی اکشن!
شنبه 28 دي 1398 - 15:51:33
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

ویجیاتو / بازی‌های پورتریت یا صرفا عناوینی که برای تجربه‌شان موبایلتان را در یک دست می‌گیرید و تنها با استفاده از شستتان در آن‌ها پیشروی می‌کنید را در قسمت بازی شستی قرار می‌دهیم. عموما این بازی‌ها رکوردی هستند، اما می‌توان در میانشان بازی‌هایی را پیدا کرد که مراحل متنوع و زیادی دارند و می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم‌ کنند.
Tiny Tomb ماجرای روحی گمشده را روایت می‌کند که در دنیایی ناشناخته فرود می‌آید. فرمانروای این دنیا، موجودی است که اگر گشنگی‌اش برطرف نشود، شما را به چشم لقمه‌ای غذا نگاه می‌کند. به همین خاطر، با او قراردادی امضا می‌کنید تا درصورت فراهم کردن غذای مورد نیاز، جانتان در امان باشد. مسئله اینجاست که پیدا کردن غذا در این دنیای عجیب و غریب اصلا ساده نیست و ماجراجویی خاص خود را طلب می‌کند.
سفر شما آغاز می‌شود. از یک دانجین به دانجین دیگر. جایی که با کارکترهای بیشتری آشنا می‌شوید و می‌توانید در محیطی که زندگی می‌کنند کمی گشت و گذار کنید. Tiny Tomb اکشن نیست، اما المان‌های کوچکی از این سبک را با قسمت معمایی خود مخلوط کرده تا کاربران بیشتر به چالش کشیده شوند. درواقع اگر به عنوان یک بازی پازل به Tiny Tomb نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که پیچیگی خاصی در کار نیست.
معماها و پازل‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن حل می‌شوند و تنها صبر و تحمل نیاز دارند. پیدا کردن مسیر در Tiny Tomb از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسئله در بازی‌های دانجین کراولر به عنوان یکی از چالش‌های پیش رو شناخته می‌شود. به کرار با این صحنه مواجه می‌شوید که برای باز کردن در پیش رویتان، نیاز به کلیدی دارید که موقعیتش نامشخص است.
فارغ از جذابیت‌های گیم‌پلی و چالش‌های مربوط به بخش پازل Tiny Tomb، می‌توانیم استایل گرافیکی بازی را نیز تحسین کنیم. دیدن جلوه‌های بصری هشت بیتی در کنار انیمیشن‌های استاپ-موشن زیبایی خاصی به Tiny Tomb داده است. همچنین مدلسازی محیط و دوربین ایزومتریک بازی از دیگر خصوصیاتی هستند که Tiny Tomb را تبدیل به یک اثر موفق موبایلی کرده‌اند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 6 به بالا
حجم: 24 مگابایت
سبک: ماجراجویی
رده سنی: +3 سال


`آریا


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/280591/معرفی-بازی-Tiny-Tomb؛-ترکیبی-از-معما-و-کمی-اکشن!
بستن   چاپ