آریا جوان
آذربایجان شرقی جز سه استان برتر در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در کشور است
شنبه 28 دي 1398 - 15:53:14
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:آذربایجان‌شرقی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در 3 ردیف نخست در کشور قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، میراحدحسینی در سومین جلسه کارگروه نظارت برطرح های تسهیلات اشتغال روستایی با اشاره به اهداف و برنامه های راهبردی وزارت در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اظهار کرد: کمیته نظارت، بخشی از فرآیند اجرای طرح توسعه و اشتغال روستایی است و هدف آن افزایش کیفیت و اثربخشی اجرای طرح‌ها، اصلاح فرآیندها و جلوگیری از انحراف احتمالی است.
وی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تسهیلات اشتغال روستایی افزود: در بحث نظارت با توجه به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، استان آذربایجان شرقی جز 3 استان برتر در کشور قرار دارد که در حوزه پرداخت تسهیلات با توجه به اهمیت آن جزء 3 ردیف نخست کشور قرار داریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تقدیر از همراهی استاندار آذربایجان شرقی و اعضای کمیته نظارت بر طرح تسهیلات اشتغال روستایی در استان ابراز امیدواری کرد: شاهد تحولات بزرگ اقتصادی در روستاها باشیم.
در سومین جلسه کمیته نظارت بر تسهیلات روستایی و عشایری استان نامه‌های واصله از بانک‌های عامل و استانداری، گزارش بازدید کمیته نظارت تسهیلات اشتغال روستایی با حضور جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و اعضای این کمیته در محل استانداری تبریز برگزار شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/280604/آذربایجان-شرقی-جز-سه-استان-برتر-در-پرداخت-تسهیلات-اشتغال-روستایی-در-کشور-است
بستن   چاپ