آریا جوان
تحقق 82 درصدی اشتغال تعهد شده در استان قزوین
شنبه 28 دي 1398 - 15:53:23
وزارت رفاه
آریا جوان - در کارگروه اقتصادی و اشتغال استان قزوین آخرین وضعیت اشتغال پایدار روستایی استان و گزارش اشتغال تعهد شده توسط دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین،رضا گروسی سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال استان که به ریاست جمالی پور استاندار قزوین و مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو کارگروه اقتصادی و اشتغال برگزار شد، گزارش آخرین وضعیت اشتغال پایدار روستایی استان و گزارش اشتغال تعهد شده که توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد ثبت و ضبط شده را تشریح کرد.
وی گفت: از مجموع اعتبار اشتغال روستایی که بالغ بر 262 میلیارد تومان بوده مبلغ 204 میلیارد تومان برای اشتغال 3545 نفر پرداخت شده است.
گروسی با بیان این که از مجموع 17 هزار اشتغال تعهد شده توسط دستگاه های اجرایی استان تعداد 13 هزار و 551 نفر یعنی 82.5 درصد تحقق یافته است، بیان کرد: شهرستانها و دستگاه های اجرایی که به اهدافشان چه در حوزه اشتغال روستایی و ایجاد اشتغال تعهد شده دست نیافته اند تلاش مضاعفی داشته باشند تا پایان سال جاری به اهداف پیش بینی شده برسند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/280608/تحقق-82-درصدی-اشتغال-تعهد-شده-در-استان-قزوین
بستن   چاپ