آریا جوان
جای اشتباه نداریم
يکشنبه 29 دي 1398 - 01:34:34
آریا جوان - فارس / سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: اول یا دوم شدن در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا برای ما فرقی نمی‌کرد.
علیرضا حبیبی در مورد شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل بحرین در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در نیمه اول چند اشتباه داوری موجب شد تا بازی از دست ما خارج شود. در نیمه دوم قضاوت داور بهتر شد؛ ضمن اینکه ما هم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کردیم و در مجموع شرایط به سود ما شد.
وی ادامه داد: مقابل بحرین که نماینده قاره آسیا در المپیک 2020 توکیو است عملکرد خوبی در دفاع داشتیم. اختلاف‌مان با حریف در نیمه اول را توانستیم جبران کرده و از حریف پیش افتادیم، اما بازهم در لحظات آخر شرایط به گونه‌ای شد که نتیجه را واگذار کردیم. با توجه به تفاضل گلی که ایجاد کرده بودیم اگر مقابل بحرین مساوی هم می‌گرفتیم صدرنشین می‌شدیم.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه اول یا دوم شدن در گروه تفاوت چندانی برای ما نداشت، گفت: تمام تیم‌هایی که به مرحله دوم صعود کرده‌اند قدرتمند و نزدیک بهم هستند. نتایجی در مرحله مقدماتی رقم خورد که ما پیش‌بینی نمی‌کردیم. برای مثال خیلی‌ها فکر می‌کردند کره‌جنوبی به راحتی عربستان را شکست دهد، اما اینگونه نشد.
حبیبی خاطرنشان کرد: عملکرد خوبی مقابل بحرین به عنوان قهرمان آسیا و نماینده این قاره در المپیک داشتیم. در دفاع کم نقص بودیم، اما در حمله مشکلاتی داشتیم که باید رفع کنیم. نحوه بازی ما به گونه‌ای بود که نشان دادیم اختلاف‌مان با تیم‌های آسیایی کم شده است. اگر بتوانیم در این مرحله 2 پیروزی کسب کنیم جواز حضور در رقابت‌های جهانی را به دست خواهیم آورد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در لحظات پایانی بازی با بحرین برخی از بازیکنان روی به بازی احساسی آوردند، تصریح کرد: ما فرصت‌های زیادی از دست دادیم. روی یک سری از بازیکنان هم فشار بسیار زیادی بود و آنها می‌خواستند هر طور که می‌توانند به تیم کمک کنند. شوت‌های زیادی به سمت دروازه بحرین زدیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران ادامه داد: مرحله مقدماتی تمام شد و زمان برای جبران شکست مقابل بحرین را داریم، اما در مرحله دوم دیگر جای اشتباه نداریم و باید هوشیار باشیم. از عملکرد بازیکنانم در مرحله اول راضی هستم و چهره خوبی از هندبال ایران نشان دادیم. در مرحله دوم نحوه صعود تیم‌ها را به دقت بررسی می‌کنیم تا مشکلی ایجاد نشده و حقی از ایران ضایع نشود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/281030/جای-اشتباه-نداریم
بستن   چاپ