آریا جوان
Toshl Finance؛ جیب‌تان را به خوبی مدیریت کنید
يکشنبه 29 دي 1398 - 16:03:29
آریا جوان - دیجیاتو / اپلیکیشن آنلاین Toshl Finance شاید از لحاظ رابط کاربری چندان دلچسب به نظر نرسد، اما قابلیت های خوبش موجب شده که جز کاربردی ترین اپلیکیشن های مدیریت مالی محسوب گردد.
در منوی Toshl Finance، شما باید در ابتدا برای خرج هر ماه خود بودجه ای تخصیص دهید، مثلا تصمیم بگیرید که در ماه جاری بیش از پانصد هزار تومان خرج نکنید. خروجتان را هم می توانید به واحد پول خودمان یعنی ریال ایرانی هم ثبت کنید. حالا می توانید مخارج روزانه خود را در منوی "مخارج و درآمدها" وارد کنید. با این کار، در بخش بودجه اپلیکیشن در یک نمودار خواهید دید که هر روز چقدر خرج کرده و تا اتمام بودجه خود چه میزان زمان دارید.
کلیه داده های شما، در صورتی که آنلاین باشید با وبسایت اپلیکیشن Sync می شوند، پس از بابت مفقود شدن این اطلاعات هیچ نگرانی ای وجود ندارد. حتی اگر وارد کردن خروج خود را فراموش کردید، قادرید برای اپلیکیشن یادآوری تعیین کنید تا سر ساعت مشخص شده با زنگ هشدار، وارد کردن اطلاعات را به شما یادآوری کند. ضمنا برای امنیت بیشتر، امکان رمزگذاری برای ورود به آن هم مهیا شده است.
از قابلیت های مفید دیگر آن، امکان صدور اطلاعات اپلیکیشن به صورت فایل متنی، اکسل و پی دی اف به ایمیلتان است. البته برای ارسال فایل ها در فرمت اکسل و پی دی اف، باید نسخه حرفه ای اپلیکیشن را خریداری کنید.
یکی از ایرادات وارده به این اپلیکیشن، نبود دسته بندی آماده برای اضافه کردن مخارج است؛ مثلا اگر کفشی خریداری کنید، دسته بندی پوشاک در اپلیکیشن وجود ندارد و باید به صورت دستی نام آن را وارد کرده و برایش تگ گذاری کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.0.3 به بالا
حجم: 15 مگابایت


`آریا


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/281635/Toshl-Finance؛-جیب‌تان-را-به-خوبی-مدیریت-کنید
بستن   چاپ