آریا جوان
Cluck Night؛ با یک بازی خلاقانه خود را سرگرم کنید
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 18:00:20
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومجی / بازی Cluck Night با داستان و موضوع متفاوت و خلاقانه خود شما را در نقش یک مرغ یا شکارچی قرار می‌دهد. با معرفی این بازی همراه ما باشید.
داستان بازی از این قرار است که شما به همراه سه بازیکن دیگر یک گروه از مرغ‌ها را تشکیل می‌دهید. این مرغ‌ها باید با همکاری همدیگر پیش از طلوع آفتاب از مزرعه فرار کنند ولی پیدا کردن راه خروج به همین سادگی‌ها هم نیست. در نقشه بازی دو در برای خروج وجود دارد ولی به این سادگی هم نیست که شما بتوانید به راحتی از این درها فرار کنید؛ به طوری که این درها به هفت ژنراتور متصل هستند. حالا شما و دوستانتان باید با استفاده از بمب‌هایی که درون نقشه ظاهر می‌شوند این ژنراتور‌ها را از کار بیندازید.
خبر خوش اینجا است که برای باز کردن درها، تنها کافی است که پنج عدد از این ژنراتورها را از کار بیندازید. دشمن شما در بازی یک شکارچی است. این شکارچی که شما هم می‌توانید نقش آن را بازی کنید وظیفه دارد جلوی فرار شما را بگیرد. برای این کار در محیط بازی می‌چرخد تا شما را پیدا کند.
این دشمن اگر شما را ببیند و به شما برسد ابتدا یک ضربه به شما می‌زند. این ضربه برای چند ثانیه سرعت شما را زیاد می‌کند و به شما فرصت فرار می‌دهد ولی اگر بار دوم هم به شما ضربه بزند شما از پا می‌افتید. در ادامه شکارچی همان‌جا آتش روشن می‌کند و شما را کباب می‌کند. البته در مدت زمانی که در حال کباب شدن هستید دوستان شما می‌توانند شما را نجات دهند. تمام این‌ها در مدت زمانی اتفاق می‌افتد که هوا تاریک است. وقتی که صبح می‌شود شکارچی می‌تواند به راحتی شما را پیدا کند. همین موضوع کار را برای شما سخت‌تر می‌کند. به صورت کلی در این بازی این شما هستید که انتخاب می‌کنید چه نقشی داشته باشید. شما می‌توانید بین نقش شکارچی و شکار هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.


`آریا


نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 60 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +3 سال


`آریا


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/283914/Cluck-Night؛-با-یک-بازی-خلاقانه-خود-را-سرگرم-کنید
بستن   چاپ