آریا جوان
مدل های لباس بارداری و نکات مهم انتخاب آن را بشناسیم
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 23:57:08
آریا جوان - مو تن رو / لباس بارداری تقریبا یکی از موضوعاتی است که بعد از ماه های چهارم به بعد به عنوان یکی از مشکلاتی که خانم ها با آن مواجه می شوند خودش را نشان می دهد. لباسهای قبلی به دلیل تنگ شدن و نامناسب بودن برای مادر و نوزاد قابل استفاده نیستند و بنابراین نیاز به استفاده از لباسهای جدید با شروع این ماه ها آغاز می شود. انتخاب لباسی که هم راحتی لازم در طول دوران بارداری را حفظ کند و هم زیبایی داشته باشد یکی از موضوعاتی است که خانم ها در این زمان با آن دست و پنجه نرم می کنند. در این مقاله موتن رو علاوه بر بیان نکاتی که لازم است در دوران بارداری برای انتخاب لباس مناسب در نظربگیرید به معرفی مدل های لباس بارداری هم پرداخته است. پس اگر به دنبال لباس بارداری مناسب و شیک هستید به هیچ وجه خواندن این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.
در هنگام خرید لباس بارداری چه نکاتی را می بایست درنظر گرفت؟
بارداری یکی از زیباترین مراحل زندگی یک خانم است که راحتی مادر در این دوران به لحاظ فیزیکی و جسمی اهمیت بسیاری دارد. شاید در گذشته بسیاری از بانوان با شروع این دوران لباسهای گشاد و قدیمی از کار افتاده را استفاده می کردند اما امروزه به دلیل حضور بیشتر بانوان در جامعه توجه به لباس و مد در این دوران از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. مهم ترین نکته در هنگام انتخاب لباس بارداری راحتی شما و نوزادتان است که شما فضایی کاملا راحت را احساس کنید و هم چنین در هنگام حرکت و نشست و برخواست راحت باشید بنابراین لباس های تنگ و چسبان خود را کنار بگذارید و به انتخاب لباسهایی که در بدن آزادتر هستند بپردازید.
لباس بارداری ماه های ابتدایی :
در این دوران بدن به لحاظ فیزیکی تغییر چندانی ندارد و هم چنین بسیاری از بانوان تمایلی به اگاه شدن از وضعیت خود از جانب سایر افراد ندارند. لباسهایی که پیشنهاد میشود در این دوران استفاده شود لباسهای نیمه بلندی هستند که روی شکم، باسن و ران را می پوشانند و چسبان نیستند.
لباس بارداری ماه های سوم تا ششم :
در این زمان بدن به دلیل رشد مداوم جنین بدن به طور هفتگی دچار تغییرات می شود. بنابراین لازم است تا بیشتر از اینکه به دنبال البسه جدید باشید دکمه و یا بندهایی را استفاده کنید که لباس ها را گشاد کند.
لباس بارداری ماه ششم تا نهم :
در ماه های اخر بارداری به دلیل بزرگ شدن بیش از حد اندازه بدن احساس می کنید که با لباسهای مختلفی که قبلا استفاده می کردید به هیچ وجه راحت نیستید. زیپ ها، دکمه ها و حتی کمربند شما را اذیت خواهند کرد. برای رهایی از همه آنها، موتن رو پیشنهاد می کند که از پیراهن های بلند تا قوزک پا استفاده کنید. پوشیدن این لباسها راحت هستند. حتی می توانید از دامن ها و تونیک های بلند نیز استفاده کنید. اطلاع از پوشیدن لباس متناسب با رنگ پوست هم میتواند به انتخاب لباس مناسب در این دوران و حفظ زیبایی شما کمک کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/284124/مدل-های-لباس-بارداری-و-نکات-مهم-انتخاب-آن-را-بشناسیم
بستن   چاپ