آریا جوان
چشمک تاتنهام به ستاره رئال‌مادرید
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 02:32:51
آریا جوان - آخرین خبر / سران باشگاه تاتنهام با جدیت فراوانی به دنبال بازگرداندن گرت بیل به رختکن تیمشان هستند. صفحه رسمی باشگاه تاتنهام در اینستاگرام حالا ویدیویی را منتشر کرده که مربوط به یکی از گلهای فوق العاده گرت بیل با پیراهن این تیم است.
به گزارش فوتبالی، این ویدیو در شرایطی در اینستاگرام تاتنهام منتشر شده که همین امروز گزارشی درمورد دیدار فلورنتینو پرز و دانیل لوی روسای دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام بازتاب یافته بود که گویا رئیس باشگاه تاتنهام از پرز در مورد آینده بیل در تیم مادریدی سوالاتی را پرسیده است.
لازم به ذکر است که باشگاه تاتنهام همیشه قبل از برگزاری بازیهایش، ویدیوهایی از گلهای یکی از بازیکنان این تیم در بازیهای قبلی را منتشر می کند. اما این بار و در آستانه بازی شاگردان مورینیو با نورویچ، ویدیویی از گلزنی بیل با پیراهن تاتنهام منتشر شده که انتشار این ویدیو در شرایط فعلی بیل در باشگاه مادریدی و ابهامات متعددی که در مورد آینده اش دراین باشگاه وجود دارد جالب توجه است.
طبق گزارش برنامه ال چیرینگیتو، جلسه میان مدیران دو باشگاه تاتنهام و رئال مادرید در پایتخت اسپانیا برگزار شده و در این جلسه صحبتهایی درمورد گرت بیل انجام شده؛ البته به رغم برگزاری این جلسه بعید به نظر می رسد که جدایی بیل از رئال مادرید قریب الوقوع باشد و یا پیشنهادی رسمی دراین جلسه ارائه شده باشد و به نظر می رسد که فقط دانیل لوی درمورد شرایط بیل در رئال از پرز سوالاتی را پرسیده است. هنوز مشخص نیست که ابراز تمایل تاتنهام برای بازگرداندن بیل به انگلیس در بازار زمستان امسال عملی خواهد شد یا این اتفاق در تابستان رخ خواهد داد. اما نباید فراموش کرد که این اولین باری نیست که تاتنهامی ها تمایلشان را برای به خدمت گرفتن دوباره بیل ابراز کرده اند.
مورینیو سرمربی فعلی تاتنهام زمانی که هدایت منچستریونایتد را در اختیار داشت، علاقه زیادی داشت تا بیل را در جمع شاگردانش ببیند و حالا هم احتمال آنکه مورینیو مایل باشد تا دوباره بیل را هدایت کند، چندان عجیب به نظر نمی رسد.
امروز زین الدین زیدان نام بیل را در لیست بازیکنان آماده اش برای بازی در جام حذفی مقابل اونیونیستاس قرار داد و باید منتظر ماندو دید که شرایط بیل درتیم مادریدی چطور رقم خواهد خورد و در آینده شاهد بازگشت او به تیم لندنی خواهیم بود یا خیر

http://www.javanannews.ir/fa/News/284236/چشمک-تاتنهام-به-ستاره-رئال‌مادرید
بستن   چاپ