آریا جوان
تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا سوژه تمرین استقلال
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 14:49:14
آریا جوان - ایرنا / تمرین تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در شرایطی برگزار شد که مهم‌ترین سوژه تمرین این تیم بیانیه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.
پس از اتفاقات حاشیه‌ای که باعث شد محل تمرین استقلال تغییر پیدا کند، آبی‌پوشان تهرانی امروز(چهارشنبه) در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی به تمرین پرداختند.
فرهاد مجیدی پیش از شروع تمرین برنامه‌های تمرین برا برای شاگردانش شرح داد و سپس با دیگر اعضای کادر فنی، جلسه‌ای برگزار کرد. بازیکنان استقلال زیر نظر «علی ربانی» بدن‌هایشان را گرم کردند و «هروویه میلیچ» زیر نظر بدنساز استقلال به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت.
دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند.
بازیکنان استقلال زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند.
«فرزاد مجیدی» سرپرست سرخپوشان پاکدشت میهمان تمرین امروز بود.
بیانیه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه بازی استقلال و ‌الکویت پنجم بهمن ماه در امارات برگزار می‌شود سوژه تمرین استقلال بود. بازیکنان در این باره از مربیان سوالاتی پرسیدند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (چهارشنبه) بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: دیدارهای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بین شهر خودروی ایران و الرفاع بحرین و نیز استقلال ایران برابر الکویت که قرار بود روز 21 ژانویه (اول بهمن) برگزار شوند، روز پنجم بهمن و در زمین بی‌طرف انجام می‌شود.
این در حالی است که چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند که در صورت سلب میزبانی از این تیم‌ها در ایران، در این مسابقات حاضر نخواهند شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/284706/تصمیم-کنفدراسیون-فوتبال-آسیا-سوژه-تمرین-استقلال
بستن   چاپ