آریا جوان
علی‌نژاد: یک کلام! در کشور ثالث بازی نمی‌کنیم
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 14:49:15
آریا جوان - تسنیم / سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان بر عدم میزبانی تیم‌های فوتبال ایرانی در زمین بی‌طرف، تأکید کرد.
مهدی علی‌نژاد در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری واقع در مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: فدراسیون دوچرخه‌سواری از چند سال قبل قصد داشت که بخش اداری خود را به مجموعه آزادی و کنار پیست دوچرخه‌سواری منتقل کند. بر همین اساس ساختمان قبلی فدراسیون واقع در خیابان ورزنده با مصوبه مجمع و هیئت‌رئیسه فدراسیون و موافقت وزارت ورزش، به فروش رسید.
وی افزود: این پروژه یک ساله است و دهه فجر سال آینده، ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری افتتاح می‌شود. تأمین اعتبارات لازم برای این کار انجام شده و بابت این مسئله نگرانی نداریم.
سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره پیست سرپوشیده دوچرخه‌سواری در استان مازندران گفت: این پیست 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و جزو اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران محسوب می‌شود.
علی‌نژاد درخصوص معرفی کشور امارات به‌عنوان میزبان دو بازی تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC تصریح کرد: ما در کشور ثالث بازی نمی‌کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/284707/علی‌نژاد--یک-کلام!-در-کشور-ثالث-بازی-نمی‌کنیم
بستن   چاپ