آریا جوان
معرفی بازی موبایل جاسوسان دونده
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 20:38:25
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومجی / Spies in Disguise: Agents on the Run یک بازی موبایل بی‌انتها است که در جریان آن بازیکنان هدایت مأمورانی را برعهده می‌گیرند که باید خلافکارها را دستگیر کنند.
ساختار Spies in Disguise: Agents on the Run، همانند سایر بازی‌های رانینگ است. شما هدایت یکی از کاراکترهای بازی را برعهده می‌گیرید و باید با چپ و راست کردن کاراکتر، موانع را پشت سر بگذارید. همچنین در طول تجربه شما از پاورآپ‌های مختلفی در محیط استفاده شده است که با برداشتن آن‌ها، می‌توانید برای مدت زمان کوتاهی، مهارت‌های مختلفی را کسب کنید. نکته‌ای که باعث متمایز شدن Spies in Disguise: Agents on the Run از سایر بازی‌های این سبک شده، مهارت‌های هر کاراکتر است.
هر یک از این کاراکترها مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند که می‌توانید با پیشروی در بازی و کسب سکه و آیتم‌های مختلف، آن‌ها را آزاد کنید. برای مثال شخصیت لنس استرلینگ، دارای وینگ سوییت است که در شرایط مناسب، می‌توانید از آن استفاده کنید. این در حالی است که یکی از مهارت‌های والتر بکت، یک دستگاه مکنده را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سکه‌هایی را که در آسمان قرار دارند، به‌دست آورید. ازاین‌رو هر شخصیت می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد.
نسخه اندروید مورد نیاز: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است
حجم: 59 مگابایت
سبک: امتیازی
رده سنی: درجه سنی 3


`آریا


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - iOS * (آموزش دانلود)

http://www.javanannews.ir/fa/News/285842/معرفی-بازی-موبایل-جاسوسان-دونده
بستن   چاپ