آریا جوان
تهرانی‌ها در دو هفته پیش‌رو، با کاهش 20 درصدی مصرف از قطعی برق پیشگیری کنند
جمعه 4 بهمن 1398 - 06:53:36
آریا جوان - شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل سرمای «بی‌سابقه» شهروندان باید حداقل 20 درصد مصرف برق و گاز خود را از پنجشنبه تا 2 هفته آینده کاهش دهند تا برق قطع نشود.

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بخاطر سرمای بی سابقه، شهروندان حداقل 20 درصد مصرف برق و گاز خود را از امروز تا 2 هفته آینده کاهش دهند.
در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران آمده است: با توجه به برودت و سرمای هوا و افزایش بی سابقه مصرف گاز و انواع انرژی در کشور و محدودیت تامین سوخت نیروگاه ها، شاسته است به منظور پیشگیری از قطع برق، تا حد امکان نسبت به کاهش حداقل 20 درصد مصرف برق و گاز خود از امروز تا دوهفته آینده همکاری کنند.
این اطلاعیه می افزاید: با مصرف صحیح برق، می توان در مصرف گاز به دلیل تامین بخش عمده ای از سوخت نیروگاه های برقی صرفه جویی کرد.
بارش باران و برف از عصر روز گذشته در تهران آغاز شده است.
هواشناسی استان تهران روز گذشته اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی جدید به تدریج در سطح استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. بارش ها در نیمه شمالی استان بصورت بارش برف و افت محسوس دما (بویژه در ارتفاعات و نیمه شمالی استان) همراه خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/286006/تهرانی‌ها-در-دو-هفته-پیش‌رو،-با-کاهش-20-درصدی-مصرف-از-قطعی-برق-پیشگیری-کنند
بستن   چاپ