آریا جوان
معرفی بازی موبایلی که با ویروس کرونا دوباره محبوب شد
شنبه 5 بهمن 1398 - 18:01:34
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / Plague Inc یک بازی شبیه سازی شاهکار و پرطرفدار است که در پی شیوع ویروس کرونا، افزایش یافته است و در ادامه بیشتر با این بازی آشنا می شویم.
جریان از این قرار است که شما باید کل دنیا را با نوعی ویروس آلوده کنید. بنابراین باید سعی کنید ویروسی پرورش و توسعه دهید که به اندازه کافی قدرتمند باشد تا تمام دنیا را درگیر کند. در Plague Inc دوازده نوع بیماری در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با آن‌ها کار کنید و به ویروس دلخواهتان برسید.
‏پاتوژن ها شامل ویروس ها، باکتری ها و سایر میکرو ارگانیسم هایی هستند که باعث ایجاد بیماری در انسان ها و سایر موجودات زنده می شوند. در Plauge Inc باید یک پاتوژن مهلک بسازید که زندگی بشر روی کره خاکی را با خطر مواجه کند. برای موفقیت بیشتر و کسب پیروزی، تنها ایجاد خطر کافی نیست، بلکه پاتوژن شما باید زندگی را از سطح کره خاکی برچیند. وارد بازی که می شوید باید یک نام برای پاتوژن مورد نظر انتخاب کنید. پس از آن باید کشوری که از نظر شما دارای ویژگی های مناسب است را آلوده کنید. معمولا باید دقت داشته باشید که کشور مورد نظر از لحاظ پیشرفت علوم سطح خیلی بالایی نداشته باشد و البته دارای سیستم حمل و نقل مناسب هم باشد.
‏پاتوژن شما اگر حیوانات را هم درگیر کند، شیوع آن سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد. اگر قوت بیشتری پیدا کند، مقابله با آن سخت تر خواهد بود و اگر روی ارگان های بیشتری از بدن انسان اثر کند، خطرسازتر خواهد شد. پس باید در نظر داشته باشید که همزمان با کار کردن روی نحوه شیوع پاتوژن در سطح جهان همزمان به آن قوت بخشید و در نهایت مرگ را به گزینه های آن اضافه کنید.
‏مدتی از فراگیر شدن بیماری که بگذرد، مرگ و میر هم آغاز می شود. از سوی دیگر، دشمن اصلی شما دانشمندان هستند که پس از جدی شدن آمار، شروع به تحقیقات و یافتن راه درمان می کنند. با آپگریدهای پیاپی باید مانع از پیشرفت کار دانشمندان شوید. حتی اگر به راه درمان کامل هم رسیدند، باز می توانید با ایجاد جهش های خطرناک، مثل تاثیر گذاری روی مغز یا دیگر اعضای حیاتی بدن، تمام اعمال شان را نقش بر آب کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است
سبک: استراتژی / شبیه سازی
رده سنی: +16


`آریا


* لینک دانلود *

http://www.javanannews.ir/fa/News/287289/معرفی-بازی-موبایلی-که-با-ویروس-کرونا-دوباره-محبوب-شد
بستن   چاپ