آریا جوان
My Zombie Wife؛ تلاش برای نجات همسر
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 20:08:17
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6013636
٠
٠
زومجی / My Zombie Wife یک بازی موبایل نقش آفرینی و سروایول است که بازیکنان را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که برای نجات همسر خود تلاش می‌کند.
این بازی روایت‌گر داستان مردی است که درکنار همسر خود لحظات خوبی را سپری می‌کند تا اینکه ویروسی ناشناخته، اهالی شهر را به زامبی تبدیل می‌کند. ازاین‌رو همسر شما هم به یک زامبی تبدیل می‌شود، اما قهرمان داستان به‌جای کشتن همسر خود، او را وارد یک پناهگاه زیرزمینی می‌کند و قصد دارد با انجام آزمایش‌های مختلف، پادزهر این ویروس را بسازد و همسر خود را مجددا به یک انسان تبدیل کند.
شما در بازی وظیفه دارید تا با جمع‌آوری مواد اولیه مختلف، واکسن‌های متفاوتی را برای همسر خود بسازید و روی او آزمایش کنید. درواقع، در بخش آموزشی بازیکن دستگاه‌های مختلفی را می‌سازد که این دستگاه‌ها شامل دستگاه‌های ساخت‌وساز پادزهر می‌شود. ازطرفی یک فهرست از زامبی‌های مختلف برای شما درنظر گرفته شده است. با ساخت هر پادزهر و واکسن، همسر خود را به یکی از گونه‌های زامبی‌های داخل بازی تبدیل می‌کنید و زمانی‌که تمامی گونه‌ها را پیدا کردید، می‌توانید از ترکیب آن‌ها پادزهر تبدیل زامبی به انسان را بسازید. ازاین‌رو همسر شما به یک انسان تبدیل می‌شود.


`آریا


نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است
سبک: نقش آفرینی
رده سنی: +7 سال


`آریا


* لینک دانلود * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/288468/My-Zombie-Wife؛-تلاش-برای-نجات-همسر
بستن   چاپ