آریا جوان
سهرابی: هواداران پرسپولیس رسم میهمان نوازی را به جا نیاوردند
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 19:10:03
آریا جوان - سهرابی: هواداران پرسپولیس رسم میهمان نوازی را به جا نیاوردند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6016170
k ١.٩
٣٩
باشگاه خبرنگاران / سرپرست باشگاه تراکتور گفت: هواداران پرسپولیس رسم میهمان نوازی را نسبت به تیم ما به جا نیاورده و به کاپیتان تیم ملی توهین کردند.
میرمعصوم سهرابی درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی بیان کرد: در این جلسه دفاعیات خود را نسبت به هواداران مان، محمدرضا خانزاده و ساکت الهامی ارائه کرده و مدارک مان را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم. متاسفانه برخی هواداران پرسپولیس هر توهینی دلشان خواست به کاپیتان تیم ملی یعنی اشکان دژاگه انجام دادند. مگر فوتبال چه قدر ارزش دارد؟ از هواداران مان شرمنده هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. برخی هواداران تراکتور با سر و بینی شکسته به ورزشگاه آزادی آمدند و جای اینکه خوشحال به شهرشان بازگردند با ناراحتی رفتند.
هواداران پرسپولیس رسم میهمان نوازی را به جا نیاورده و به کاپیتان تیم ملی توهین کردند
او افزود: متاسفانه هواداران رقیب به تماشاگران ما اهانت نژادی داشتند. دیدار‌های تراکتور، پرسپولیس و استقلال به بهترین شکل و بدون اینکه شعاری داده شود، برگزار شد. تراکتور از استقلال شکست خورد، اما هواداران مان تیم خود و حریف را تشویق کردند. هواداران پرسپولیس باید این موضوع را در نظر می‌گرفتند که هواداران تراکتور و تیم ما میهمان شان هستند و باید رسم میهمان نوازی را انجام بدهند، اما نه تنها شعار‌های قومی و اهانت شنیدیم بلکه هواداران مان هم سنگ خوردند. اشکان دژاگه هم توهین شنید.
امیدوارم کمیته انضباطی رای عادلانه ای صادر کند
سرپرست باشگاه تراکتور تصریح کرد: مدارک و مستندات مان را به کمیته انضباطی داده ایم و امیدوارم اعضای این کمیته هم رای عادلانه‌ای صادر کند.
باید دید چه کسی حواشی را شروع و شب قبل از بازی هواداران تراکتور را در فضای مجازی تحریک کرد؟
سهرابی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس هم نسبت به هواداران تراکتور شاکی است، اظهار داشت: باید دید شروع کننده این اقدام‌ها و منشاء آن کیست؟ باید دید شب قبل از بازی در فضای مجازی چه فعالیت‌هایی از سوی حامیان تیم رقیب انجام می‌شود که هوادار تراکتور را تحریک می‌کند. در ورزشگاه هم به تیم ما توهین شد. در بازی تراکتور با استقلال که ما باختیم، 90 هزار نفر به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آمدند، اما هیچ توهینی به بازیکن و هوادار حریف نشد. ما رسم میهمان نوازی را انجام می‌دهیم، اما متاسفانه در ورزشگاه آزادی برای رسیدن به نتیجه هر اقدامی انجام شد. هم بازی را باختیم و هم تماشاگران مان آسیب دیدند. شرمنده هواداران مان هستم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم با نتایجی که در ادامه لیگ می‌گیریم، این شکست را هم جبران کنیم.
اکبریان ضعیف ترین داوری را انجام داد و الهامی مستحق اخراج نبود
او درباره اعتراض باشگاه تراکتور به عملکرد محمدرضا اکبریان، داور بازی گفت: به نظر من اکبریان ضعیف‌ترین داور برای این بازی بود. او 11 کارت زرد به بازیکنان 2 تیم نشان داد تا هم سرعت بازی را بگیرد و هم تمرکز ساکت الهامی، سرمربی تراکتور را از بین ببرد. اکبریان با شدیدترین مجازات سرمربی ما را تنبیه کرد. الهامی به داور و کمک داور توهین نکرد. او تنها به دلیل اینکه نگران آسیب دیدگی دژاگه بود، بطری را زمین کوبید. کار الهامی را تائید نمی‌کنم، اما مستحق دریافت کارت قرمز نبود. این موضوع تنش‌ها را در بازی بیشتر کرد.
اکبریان تراکتور را برای بازی بعدی اش از بین برد
سهرابی افزود: خواهش می‌کنم کمیته داوران یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند. 11 بازیکن پرسپولیس و تراکتور کارت زرد گرفتند. سرمربی ما اخراج شد و گل محمدی هم کارت زرد گرفت. اکبریان تیم ما را برای بازی بعدی از بین برد و نه تنها مقابل پرسپولیس ضرر کردیم، بلکه برای دیدار بعدی مان هم ضرر کردیم. چرا تنها باید باشگاه‌ها تنبیه شوند. چرا با داوری که می‌خواهد تنها با کارت دادن بازی را اداره کند، برخورد نمی‌شود؟ داور می‌تواند از سوت، دوندگی و تذاکراتش هم برای کنترل بازی استفاده کند؟
کمیته داوران جای تمرکز به امور دیگر روی انتخاب داور تمرکز کند
او افزود: چرا یحیی گل محمدی با کارت زرد جریمه می‌شود، اما سرمربی ما که به هیچکس توهین نکرده است اخراج می‌شود؟ اکبریان صحنه کوبیدن بطری به زمین از سوی الهامی را ندید و داور چهارم به او گفت. می‌توانست سرمربی تراکتور را هم با یک کارت زرد جریمه کند. همانگونه که از باشگاه‌ها و هواداران انتظار می‌رود تمام موارد را رعایت کنند، کمیته داوران هم باید روی چینش داوران متمرکز شود نه اینکه روی کار‌های دیگر تمرکز کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/289400/سهرابی--هواداران-پرسپولیس-رسم-میهمان-نوازی-را-به-جا-نیاوردند
بستن   چاپ